تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820243969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوارديولا: نفوذناپذير بودند!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گوارديولا: نفوذناپذير بودند!
اتلتيكومادريد در بازي رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا توانست يك بر صفر بايرن‌مونيخ را شكست دهد.
نویسنده : سعيد احمديان 




اتلتيكومادريد در بازي رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا توانست يك بر صفر بايرن‌مونيخ را شكست دهد.
ورزشگاه وينسته كالدرون مادريد چهارشنبه شب ميزبان بازي رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان بين اتلتيكو و بايرن‌مونيخ بود، مسابقه‌اي كه تقابل انديشه‌هاي ديگو سيمئونه و پپ گوارديولا بود و در نهايت اين تيم اسپانيايي بود كه توانست با يك گل حريف آلماني‌اش را شكست دهد تا بازگشت گوارديولا به اسپانيا با خاطره خوشي همراه نشود. هرچند پيروزي شاگردان ديگو سيمئونه برابر بايرن حاصل يک تلاش تيمي بود اما بي‌ترديد نقطه عطف بازي در دقيقه 11 رقم خورد؛ زماني که سائول با عبور از چند بازيکن بايرن و طي مسافتي 45 متري، با ضربه‌اي تماشايي مانوئل نوير را مغلوب کرد. هافبک ارزشمند و جوان اتلتيکو که زماني در تيم‌هاي پايه‌اي رئال حضور داشت، در پايان بازي به خبرنگاران گفت: «بي‌شک اين مهم‌ترين و زيباترين گل زندگي من بود. بايرن حريف بسيار دشواري بود و بايد قدر اين پيروزي را بدانيم و در بازي برگشت به خوبي از آن دفاع کنيم. البته اگر توپ تورس به تير نمي‌خورد، مي‌توانستيم با دو گل هم پيروز شويم اما همين برتري يك بر صفر  هم نتيجه فوق‌العاده‌اي است. در مقطعي از بازي به شدت تحت فشار بوديم و خوشحالم که گلي دريافت نکرديم.»
پيروزي اتلتيكو در بازي رفت، اين تيم اسپانيايي را در آستانه صعود به فينال ليگ قهرمانان قرار داده است، اتفاقي كه سرمربي آرژانتيني اتلتيكو را تبديل به يكي از خوشحال‌ترين مربيان فوتبال دنيا كرده است. او پس از اين پيروزي گفت: «اين شايد بهترين ورژن تيم ما بود. شبيه به يک‌چهارم نهايي مقابل بارسلونا بود. من از عملکرد بازيکنانم خيلي راضي هستم. بايرن قادر به ايجاد تغييراتي بود. بدون شک در نيمه اول احساس راحت‌تري داشتيم. در نيمه دوم، ‌آنها کمي جلو کشيدند و به نحوه بازي‌اي که به آن عادت دارند نزديک‌تر بودند.»
سيمئونه در ادامه به تمجيد از سائول پرداخت و گفت: «سائول از دريبل اولش نشان داد که آماده است. همين موضوع به هم‌تيمي‌هايش اعتماد به نفس و قدرت مي‌دهد. او در مصاف‌هاي يک به يک حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. من از بازي خيلي خوشحالم. نتيجه هنوز مشخص نيست. بازي کردن در مونيخ به اين معناست که آنها از امتياز هواداران بهره‌مند خواهند بود. ولي ما هم اين شانس را داريم که اگر در زمين آنها گل بزنيم، ‌کارشان سخت مي‌شود. بازي نزديکي خواهد بود ولي بايد ديد چه تيمي بيشترين موقعيت را ايجاد مي‌کند.»
در سوي ديگر سرمربي تيم فوتبال بايرن‌مونيخ اعتراف کرد که نتيجه گرفتن در خانه اتلتيکومادريد براي مردان او با توجه به تدافعي بودن سبک بازي ميزبان اسپانيايي سخت بوده، اما هنوز به نتيجه گرفتن در بازي برگشت اميدوار است. پپ گوارديولا پس از شکست يک بر صفر تيمش در ورزشگاه ويسنته به سايت يوفا گفت: «ما بايد در بازي برگشت با سرعت متفاوتي بازي کنيم. گل اتلتيکو در اين بازي تماشايي بود اما حاصل اشتباه خودمان بود. ما زماني که بايد بازيکن حريف(سائول) را کنترل مي‌کرديم او را رها کرديم. من از شيوه بازي‌مان ناراضي نيستم. اگر بگذاريم اتلتيکو در بازي برگشت حرکتي کند يا خطا بگيرد، کار‌مان سخت خواهد شد. نتيجه‌اي که در اين بازي گرفتيم، نتيجه مطلوبي نيست.»
گوارديولا در ادامه اعتراف مي‌كند خط دفاعي اتلتيكو نفوذناپذير است: «نبايد فراموش کنيم که برابر چه تيمي بازي مي‌کرديم و آن تيم اتلتيکو‌مادريد بود. ما نتوانستيم گل بزنيم. اتلتيکومادريد دروازه‌بان بسيار خوبي دارد و کار دفاعي‌اش هم بسيار خوب بود. اين تيم با تعداد زيادي از بازيکنانش دفاع مي‌کند و در چنين شرايطي نفوذ به دفاع آن آسان نيست. همه تيم‌ها برابر اتلتيکو موقعيت‌‌هاي گلزني کمي ايجاد مي‌کنند اما ما در اين بازي چند موقعيت داشتيم» سرمربي بايرن در ادامه با اشاره به روند بازي عنوان کرد: «75 درصد از بازي‌مان عالي بود، منظورم 20، 25 دقيقه آخر نيمه اول و تمام نيمه دوم. ما به اندازه کافي موقعيت گلزني داشتيم اما در اين سطح از ليگ قهرمانان اروپا شما به جاي 75 دقيقه بايد 90 دقيقه در اوج باشيد و ما اين را مي‌دانيم. اين شکست بايد به ما درس بدهد و نبايد بگذاريم که سه‌شنبه تکرار شود. بايد نقاط ضعف و قوت‌مان را آناليز کنيم. در بازي برگشت بايد هوشمندانه‌تر باشيم. هنوز 90 دقيقه ديگر داريم و من اميدوارم که با حمايت هوادارانمان در آليانتس آره‌نا به نتيجه دلخواه برسيم.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن