تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش خودروهای هیبریدی تویوتا در چین


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فروش خودروهای هیبریدی تویوتا در چین
گروه خودروسازی تویوتا در نظر دارد از سال 2018 فروش خودروهای الکتریکی خود را در چین آغاز کند.
آفتاب : هیروجی اونیشی، رئیس عملیات چین شرکت تویوتا اعلام کرد، این برنامه به منظور بهره‌مندی از اشتیاق چینی‌ها برای خرید خودروهای برقی و هیبریدی بوده است.


اونیشی در آستانه نمایشگاه خودروی پکن اعلام کرد این شرکت قصد دارد در سال 2018، نسخه‌های هیبریدی شارژی تویوتا کورولا و لوین را در چین به بهره‌برداری برساند: «تصمیم ما برای عرضه نسخه‌های شارژی هیبریدی کورولا و لوین به نشان دهنده عمق و عزم تعهد ما به بازار چین بوده است.» 


اقتصادنیوز به نقل از رویترز نوشت:تویوتا در خصوص تولید این خودروها در چین توضیحی نداد، ولی مقامات این شرکت اعلام کردند که این امکان وجود دارد. مقامات تویوتا اعلام کردند شرایط خاص خودروهای شارژی در چین را تحقق خواهند بخشید.


یکی از مقامات اجرایی تویوتا که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد این خودروهای هیبریدی شارژی در چین قادر خواهند بود تا با هر شارژ کامل مسافتی بیش از 50 کیلومتر را طی کنند.






تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن