تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812601670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طاهری: خبرهای خوب پرسپولیس در راه است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: طاهری: خبرهای خوب پرسپولیس در راه است
سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید به دنبال ساز و کاری است تا هو‌اد‌ا‌ران سهامدار باشگاه شوند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی اکبر طاهری درباره پیروزی چهار بر دو پر‌سپولیس مقابل استقلال، اظها‌ر کرد: من این پیروزی را به همه هو‌اد‌ا‌ران پرشور پر‌سپولیس تبریک می‌گویم و مبارک همه آنها باشد. به اعتقاد من تیم یک بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و توانست به پیروزی برسد. فکر می‌کنم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند به طوری که همه هو‌اد‌ا‌ران از این بازی لذت بردند. ان‌شا‌ء‌الله بتوانیم در چند بازی آینده به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و بتوانیم قهرمانی را به هو‌اد‌ا‌ران هدیه کنیم. این هو‌اد‌ا‌ران واقعا لیاقت قهرمانی را دارند.

وی در ادامه با بیان این که اوایل فصل کسی ما را قبول نداشت، تصریح کرد: هفته‌ دوم یا سوم بود که تیم ما شانزدهم جدول بود و در یک برنامه تلویزیونی که من روی خط آمده بودم به من گفتند که تیم‌تان با اختلاف شانزدهم جدول است و من در آن برنامه گفتم که اینقدر زود درباره بازی‌ها قضاوت نکنید. من گفتم که بر اساس کارشناسی تیم ما پتانسیل‌ بالایی دارد و به صراحت گفتم که در آخر فصل موفق خواهیم شد. این گونه نمی‌شود که به راحتی درباره مساله‌ای اظهار نظر کنیم. باید بازی‌ها و نتایج را با دقت آنالیز کنیم. البته بر این باورم که اگر اتفاقات اوایل فصل رخ نمی‌داد شاید ما الان با اقتدار در صدر جدول بودیم، اما همین جا هم خوشحالم که توانستیم به صدر جدول برسیم و تلاش مجموعه باشگاه نتیجه‌ داد.

طاهری افزود: ما هر کاری که کردیم خدمت به هو‌اد‌ا‌ران بود. هر کاری که از دستمان بر بیاید برای موفقیت پر‌سپولیس و خوشحالی این هو‌اد‌ا‌ران انجام می‌دهیم.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در پاسخ به سوالی درباره تمدید قرارداد مهدی طارمی هم توضیح داد: ان‌شا‌ء‌الله خبرهای خوبی در راه است. ما کارهایمان را انجام می‌دهیم و به موقع درباره اتفاقات خبر رسانی می‌کنیم. اجازه بدهید که مذاکرات مراحل نهایی خود را طی کند و بعد صحبت کنیم.

وی همچنین به بدهی‌های گذشته باشگاه پر‌سپولیس اشاره کرد و ا‌دا‌مه‌ داد: هفته‌ گذشته بر سر یک پرونده باز هم باشگاه تهدید شد، اما با کمک‌های یکی از دوستانم توانستیم بخشی از مطالبات یکی از بازیکنان قدیمی باشگاه را پرداخت کنیم تا باشگاه با کسر امتیاز مواجه نشود. ما به خاطر شش الی هفت بازیکن که تا به حال آنها را ندیده بودیم داشتیم بدبخت می‌شدیم، اما پرونده‌ها را حل کردیم تا مشکلی برای باشگاه پیش نیاید.

طاهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این که به دنبال ساز و کاری برای سرمایه‌گذاری برای باشگاه پر‌سپولیس است گفت: باید طوری بر‌نامه‌ریزی کنیم که درآمدهای باشگاه را سرمایه‌گذاری کنیم. اگر در جاهای مناسبی سرمایه‌گذاری کنیم مطمئنا چند برابر آن به باشگاه باز می‌گردد، اما اگر درآمدها را هزینه کنیم دیگر هیچ پولی نداریم. بنا‌بر‌این به دنبال ساز و کاری هستیم تا برای باشگاه سرمایه‌گذاری مناسبی انجام بدهیم. البته یکی از برنامه‌های بلند مدت ما این است که پس از اخذ مجوزهای لازم هو‌اد‌ا‌ران سرمایه و سهام‌دار باشگاه شوند. اگر بتوانیم این کار را کنیم مطمئنا شاید بتوانیم مثل اروپا که هو‌اد‌ا‌ران سهامدار باشگاه هستند، باشگاهداری کنیم. ان‌شا‌ء‌الله در آینده درباره این موضوع بیشتر صحبت خواهم کرد.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد از بی نظمی‌های موجود در ورزشگاه آزادی، اظها‌ر کرد: روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه آزادی هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، ولی مسئولان در برگزاری بازی بی نظم بودند به طوری که من شاهد بودم خیلی از هو‌اد‌ا‌ران بلیت در دست داشتند، ولی نمی‌توانستند وارد ورزشگاه شوند. جالب است که بدانید من که سرپرست باشگاه هستم، نمی توانستم وارد ورزشگاه شوم و حدود یک ساعت و نیم من را پشت در نگه داشتند و اجازه ورود نمی‌دادند. با این که با اصرارهای فراوان و درگیری‌هایی که به وجود آمد توانستم وارد ورزشگاه شوم. اگر اجازه بدهند بازی‌ها را خود باشگاه برگزار کند.

طاهری در پایان خاطر‌ نشان کرد: اوایل فصل خیلی‌ها از من انتقاد می‌کرد‌ند و می گفتند که کار بلد نیستی، اما وقتی خوب کار کنی مطمئنا مردم همه چیز را می‌بینند. وقتی من روز گذشته وارد ورزشگاه شدم و هو‌اد‌ا‌ران شروع به تشویق کردن، کردند متوجه شدم که آنها از عملکرد من رضایت دارند. همین موضوع بالاترین تشکر و قدردانی برای من است.





10:28  1395/01/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن