تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820241622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه صدرنشینی ماشین سازان در دور برگشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ادامه صدرنشینی ماشین سازان در دور برگشت
ماشین سازی تبریز بالاتر از تیم های پیکان ، فجرسپاسی ، خونه به خونه و نساجی صدرنشین دور برگشت رقابت های دسته اول آزادگان درپایان هفته سیزدهم است.

به گزارش "ورزش سه" ماشین سازی تبریز بالاتر از تیم های پیکان ، فجرسپاسی ، خونه به خونه و نساجی صدرنشین دور برگشت رقابت های دسته اول آزادگان درپایان هفته سیزدهم است. این تیم در 13 هفته ایی که از دور برگشت سپری شده 7 برد و 4 تساوی کسب کرده است. این تیم در13 بازی خود دو باخت داشته است. ماشین سازان با توجه به امتیازهایی که در دور رفت به دست آوردند و به لطف درخشش خیره کننده شان در دور برگشت یکی از بخت های صعود به لیگ برتر محسوب می شوند.

پیکان تهران ؛ صدرنشین فعلی لیگ با 23 امتیاز رده سوم دور برگشت را به خود اختصاص داده است که نشان از حرکت حساب شده این تیم به سمت لیگ برتر است و با توجه به اختلاف امتیازی که با تیم های تعقیب کننده اش دارد بعید به نظر می رسد از راهیابی به لیگ برتر عاجز بماند.

تیم های نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان از تیم هایی هستند که در دور برگشت پیشرفت محسوسی داشته اند. نفت مسجد سلیمان با حضور در رده دوم دور برگشت طرفدارانش را به صعود مجدد این تیم به لیگ برتر امیدوار کرده است. نفتی ها اگر در نیم فصل اول مثل دور برگشت امتیاز کسب می کردند امروز همانند ماشین سازی بین سه تیم اول جدول جای داشتند و یکی از مدعیان صعود محسوب می شدند.

 گل گهر سیرجان که در دور رفت با قاسم شهباء یکی از تیم های پایین جدول بود در دور برگشتکه  هدایت آن به مجید نامجو مطلق سپرده شد پیشرفت محسوسی داشت. این تیم در حضور تیم های پرمهره ایی چون مس کرمان، خونه به خونه بابل و فجر سپاسی خودش را به در رده پنجم رساند.

پیشرفت پاس همدان هم که در دور رفت قعرنشین لیگ بود ، در دور برگشت قابل ملاحظه است. قرار داشتن این تیم در رده سیزدهم جدول نشان می دهد اکبر محمدی تا حدودی در نگه داشتن پاس در لیگ دسته اول موفق بوده و اگر بتواند را از نظر روحی و روانی آماده نگه دارد قادر به حفظ پاس در دسته اول خواهد بود.

خونه به خونه بابل، مس کرمان و فجر سپاسی شیراز که مثلث مدعیان صعود محسوب می شوند و در نیم فصل اول در رده های بالایی جدول حضور داشتند در دور برگشت متزلزل نشان دادند و برخلاف امکانات مناسبی که دارند نتوانستند نتایج خوبی بگیرند تا جاییکه در پایان هفته سیزدهم از دور برگشت خونه به خوه در هفتم، مس کرمان در جایگاه دوازدهم و فجر سپاسی شیراز در رده شانزدهم قرار دارد.

تیم های داماش گیلان ، آلومینیوم هرمزگان و فولاد یزد، سه تیمی هستند که نتایج شان نسبت به دور رفت تغییری نکرده و در نیم فصل دوم هم قعرنشین هستند.


11:23  1395/01/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن