تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815285139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصراف «معروف ترین بازیکن ایران» از حضور در تیم ستارگان جهان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از حضور در تیم والیبال ستارگان جهان برای دیدار بزرگداشت بازیکن بلغاری انصراف داد.
به گزارش سرویس ورزشی" جام نیوز "، سعید معروف که برای حضور در دیدار خداحافظی و بزرگداشت «ولادمیر نیکولوف»، کاپیتان اسبق تیم ملی بلغارستان دعوت شده بود، به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی والیبال ایران از حضور در این مسابقه و جمع ستارگان جهان انصراف داد.
این دیدار که قرار است 19 اردیبهشت ماه در کشور بلغارستان برگزار شود، مصاف بین دو تیم ستارگان جهان و ستارگان بلغارستان خواهد بود. به جز سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، ویلفردو لئون، بارتوش کورک، مت کازیروسفکی، زلاتونوف، نیکولای گربیچ و اروین انگاپت بازیکنانی هستند که برای حضور در تیم ستارگان فراخواهند شده اند. تیمی که هدایت آن بر عهده آلکنو خواهد بود.
سعید معروف این روزها در اردوی تیم ملی والیبال ایران حضور دارد. تیمی که خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو که قرار است اواخر اردیبهشت ماه در ژاپن برگزار شود، آماده می کند.
[ مشاهده متن کامل خبر انصراف «معروف ترین بازیکن ایران» از حضور در تیم ستارگان جهان در جام نیوز ]


شنبه ، ۲۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن