تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801182737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا مهمترین شورای موازی شورای عالی فضای مجازی منحل نشد؟


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: شواری عالی فضای مجازی اعضای شورای عالی فضای مجازی، شب گذشته در جلسه این شورا سه شورای عالی موازی را منحل و یکی را با انتقال وظایف راهبردی، سیاست گذاری و نظارتی، تغییر نام دادند که این موضوع می تواند چند سوال را به دنبال داشته باشد.
گروه اقتصاد جهان نیوز ـ  نیمه شهریور ماه سال گذشته هم زمان با انتصاب اعضای جدید شورای عالی فضای مجازی توسط مقام معظم رهبری، 10 محور مهم وظایف و مأموریت های شورای عالی فضای مجازی ابلاغ شد که اولین محور آن بر "انحلال شوراهای عالی مصوب در گذشته که موازی این شورا هستند، به منظور تحکیم جایگاه فراقوه ای و موقعیت محوری و کانونی شورای عالی و نیز انتقال وظایف آن شوراها به شورای عالی فضای مجازی" تأکید می کرد.
اهمیت چنین بندی از وظیفه اصلی این نهاد عالی یعنی «سیاست گذاری، مدیریت کلان و برنامه ریزی و تصمیم گیری های لازم و به هنگام و نظارت و رصد کارآمد و روزآمد در فضای مجازی» قابل درک و فهم است.
این محور جدید مأموریتی زمانی ابلاغ شد که اردیبهشت ماه سال گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی رأی دادند؛ سپس به دلیل برخی ابهامات در جزئیات طرح مذکور، لاریجانی رئیس مجلس پیشنهاد دو شوری بودن این طرح را مطرح که نمایندگان با این پیشنهاد موافقت کردند؛ ازاین رو طرح مذکور برای بررسی و اصلاح به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شد.
اما ...
[ مشاهده متن کامل خبر چرا مهمترین شورای موازی شورای عالی فضای مجازی منحل نشد؟ در پایگاه خبری جهان نیوز ]
چرا مهمترین شورای موازی شورای عالی فضای مجازی منحل نشد؟






یکشنبه ، ۱۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن