تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله سبحانی:سود بانکی مصداق ربا است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یکی از مراجع تقلید با تأکید بر اینکه سود بانکی مصداق ربا است، گفت: پرداختن و گرفتن سود بانکی اشکال دارد.
به گزارش تابناک قم، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهرداری قم، ضمن تبریک سال جدید و میلاد حضرت زهرا(س)، گفت: بهشت به چهار زن افتخار می کند و آنان آسیه، مریم، خدیجه و حضرت زهرا(س) هستند.
وی با اشاره به مباحث مطرح شده توسط شهردار قم در خصوص سود بانکی بدهی های شهری، ضرورت تلاش برای حذف سود بانکی را یادآور شد و اظهار کرد: سود بانکی خلاف شرع است و باید از دریافت و پرداخت آن جلوگیری شود.
این مرجع تقلید با اشاره به داستانی در خصوص جریان فتح عربستان توسط پیامبر و درخواست اهل طائف برای مجاز دانستن ربا در مراودات اقتصادی این منطقه خاطرنشان کرد: سود مصداق ربا است و در هر جایی باشد باید از بین برود.
وی تصریح کرد: اگر اقتصاد ما دچار رکود است به خاطر این بوده که همه پول خود را در بانک گذاشته اند و سود می گیرند، مردم نباید به بانک ها سود بپردازند، گرفتن و پرداختن سود به بانک مشکل دارد.
آیت الله سبحانی ضمن ابراز نگرانی از تخریب باغات سطح شهر و توسعه ساخت و ساز در آنها خاطرنشان کرد: باید فکری شود که توسعه شهر و رشد ساخت و ساز همراه با حفظ و توسعه باغات باشد.
وی اذعان کرد: اگر ...
[ مشاهده متن کامل خبر آیت الله سبحانی:سود بانکی مصداق ربا است در تابناک ]

پنجشنبه ، ۱۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن