تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارتر: رفتارایران با ملوانان آمریکایی،‌ خشم‌انگیز بود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کارتر: رفتارایران با ملوانان آمریکایی،‌ خشم‌انگیز بود
کارتر: رفتارایران با ملوانان آمریکایی،‌ خشم‌انگیز بود وزیر دفاع آمریکا در بخشی از اظهاراتش در نشست کمیته امور مسلح سنا گفت که رفتار ایران با تفنگداران بازداشت شده این کشور در جزیره فارسی،‌ خشم‌انگیز، غیرحرفه‌ای و مغایر با قوانین بین‌المللی بود.


به گزارش فرهنگ نیوز، وزیر دفاع آمریکا در نشستی در کنگره این کشور اظهارات و ادعاهایی درباره ایران مطرح کرد.
 
اشتون کارتر در نشست کمیته امور مسلح سنای آمریکا، نحوه رفتار ایران با تفنکداران بازداشت شده در جزیره فارسی را «خشم‌انگیز و غیرحرفه‌ای» خواند و همچنین آنرا با قوانین بین‌المللی مغایر دانست.
 
وزیر دفاع آمریکا با اشاره به برجام گفت که «توافق هسته‌ای توافق خوبی برای ممانعت از ایران برای دسترسی به سلاح هسته‌ای است».
 
رئیس پنتاگون البته ادامه داد که علی رغم توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵،‌ «نگرانی‌های ما در قبال ایران ادامه دارد».
 
وزیر دفاع دولت باراک اوباما افزود که «به خاطر رفتار بی ملاحظه و ثبات زدای ایران در این بخش از جهان»، وزارت دفاع آمریکا همچنان به برنامه‌ریزی و اقدام برای مقابله با این کشور ادامه می‌دهد.
 
اشتون کارتر در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که تمرکز وزارت دفاع آمریکا روی «پنج چالش استراتژیک از سوی روسیه، چین،‌ کره شمالی،‌ ایران و تروریسم» قرار دارد.
 
رئیس پنتاگون درباره نگرانی‌هایش درباره ایران گفت: «در حالی که توافق هسته‌ای، توافقی خوب برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای است و به هیچ عنوان وزارت دفاع را محدود نمی‌کند، ما هنوز باید تجاوزگری ایران را مهار کنیم و با نفوذ مخرب این کشور در برابر دوستان و متحدانمان در منطقه به ویژه اسرائیل - که در برابر آن تعهدی تزلزل‌ناپذیر و ناگسستنی داریم - مقابله کنیم.»
 
 


منبع: فارس


94/12/27 - 18:48 - 2016-3-17 18:48:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن