تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری دوره آموزش توانمند سازی عوامل اجرائی ستاد سفر استان مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری دوره آموزش توانمند سازی عوامل اجرائی ستاد سفر استان مرکزی دوره آموزش توانمند سازی ویژه عوامل اجرائی خدمات سفر در راستای ارائه خدمات مطلوب سفر در استان مرکزی در قلعه حاج وکیل اراک برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ اسفند ساعت 11:44

خبرگزاری پانا+برگزاری دوره آموزش توانمند سازی عوامل اجرائی ستاد سفر استان مرکزی

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر استان مرکزی گفت: این دوره‌های آموزشی در آستانه فرارسیدن ایام نوروز با هدف خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی با حضور عوامل هلال احمر، اسکان فرهنگیان، پلیس راهنمائی و رانندگی، ناظران تأسیسات گردشگری و دیگر دست‌اندرکاران حوزه برگزار شد.
سیدمحمد حسینی با بیان اینکه این دوره به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی برگزار شده است ادامه داد: ایجاد امکانات و اتخاذ تمهیدات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی از برنامه‌های ستاد خدمات سفر به‌شمار می‌رود.
وی افزود: 32 منطقه نمونه گردشگری در استان مرکزی وجود دارد که این نقاط برای سرویس‌دهی به گردشگران نوروزی هم‌اکنون در دست اقدام است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بیان کرد: مناطق نمونه گردشگری آب‌گرم و سرچشمه محلات، غار نخجیر، شهر نراق، منطقه بوجه در خمین، بیت تاریخی حضرت امام‌خمینی(ره)، سراب عباس‌آباد، موزه تاریخی چهارفصل اراک، بازار تاریخی اراک، تالاب و کویر میقان و... از جمله مناطق نمونه گردشگری در سطح استان می‌باشند که در ایام نوروز آماده پذیرایی مسافران هستند.
دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر استان مرکزی غار سفیدخانی، چشمه چپقلی، باغ‌وحش و پارک جنگلی شهید باهنر، منطقه شکار ممنوع تالاب میقان، غار سوله خونزا، غار کبوتر و غار آسیلی را از دیگر جاذبه‌های دیدنی این استان عنوان کرد.
حسینی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و روستاهای هدف اظهار داشت: روستای انجدان، هزاوه و وفس از روستاهای هدف گردشگری استان به شمار می روند که آمادگی لازم برای پذیرائی از مسافران نوروزی را دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن