تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819070547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارابه رانی دوباره «بن هور» +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: صنعت سینما در حال تولید نسخه تازه ای از فیلم تاریخی و کلاسیک «بن هور» است. نقش اصلی این درام خانوادگی و سیاسی را جک هیوستن به عهده دارد.



به گزارش جام جم آنلاین ، تهیه کنندگان فیلم اولین عکس ها را از محصول خود در اختیار رسانه های گروهی قرار داده اند. یکی از این عکس ها، مربوط به سکانس مشهور ارابه رانی فیلم است.

فیلم نامه «بن هور» براساس داستان کتابی به همین نام اثر لیو والاس نوشته شده است و تفاوت هایی با نسخه کلاسیک سال 1959 دارد.

تیمور بکمامبتوف فیلم ساز روسی تبار سینما، کارگردانی نسخه تازه را به عهده دارد. او این فیلم را در شرکت فیلم سازی خود می سازد که دفتر اصلی آن در لس آنجلس قرار دارد.

«بن هور» داستان یک نجیب زاده است که با دوست دوران کودکی اش درگیر و تبعید می شود. او پس از بازگشت به شهر زادگاه خود، با این دوست قدیمی که حالا مسئولیت مهم حکومتی دارد، وارد نبردی سخت می شود.

مورگان فریمن بازیگر رنگین پوست سینما، در داستان فیلم در نقش مردی بازی می کند که به عنوان استاد بن هور، او را آموزش نظامی و سیاسی می دهد.

در نسخه اصلی، چارلتون هوستون در قالب کاراکتر بن هور ظاهر شد و برای بازی در این نقش، توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال را بگیرد. در نسخه تازه، جک هیوستن این نقش را زنده می کند.

سازندگان «بن هور» تازه، آن را برای نمایش عمومی در اواخر ماه آگست آماده می کنند.

-




سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 11:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن