تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه های رادیو سلامت در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ویژه برنامه های رادیو سلامت در سوگ حضرت فاطمه زهرا (س) شبكه رادیویی سلامت همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، برنامه های مختلفی را، روز یكشنبه ـ 23 اسفند ماه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می كند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۲ اسفند ساعت 16:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،  برنامه های این شبكه رادیویی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به شرح زیر است: برنامه «تسبیح صبح» از ساعت 4:45 به مدت 15 به بررسی «خصوصیات معنوی حضرت زهرا(س)» می پردازد.
برنامه «صبح و زندگی» كاری از گروه سلامت اجتماعی، از ساعت 7:05 به مدت 50 دقیقه با حضور كارشناسان به بررسی «سبك زندگی، آیین همسرداری و تربیت فرزند از نگاه حضرت زهرا(س)» اختصاص دارد.
برنامه «یاس كبود» كاری از گروه تغذیه و سلامت، از ساعت 10 و 16:05 به مدت 20 دقیقه به بررسی «سیره ی فاطمی» خواهد پرداخت.
برنامه «خونه زندگی» كاری از گروه خانواده، از ساعت 10:25 به مدت 70 دقیقه با حضور كارشناسان به موضوع «زن اگر این گونه می بود، سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) و سر مشق قرار دادن سیره عملی ان بزرگوار در زندگی» خواهد پرداخت.
برنامه «والعهد» كاری از گروه بهداشت روانی، در ساعت های 13:15 و 19 به مدت 10 دقیقه با حضور كارشناسان به بررسی موضوع «سعادتمندی از نگاه حضرت زهرا (س)» خواهد پرداخت.
برنامه «سایبان آرامش» كاری از گروه بهداشت روانی، از ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، با حضور كارشناسان «سعادتمندی از نگاه حضرت زهرا(س)» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
برنامه «به رنگ زندگی» كاری از گروه بهداشت روانی، از ساعت 17 به مدت 10 دقیقه با حضور روان شناسان و كارشناسان مذهبی به بررسی «سبك زندگی حضرت فاطمه(س)» می پردازد.
برنامه «قاصدك»كاری از گروه خانواده، از ساعت 21:05 به مدت 15 دقیقه، قصه های کودکانه ویژه شهادت حضرت زهرا(س) را به روی آنتن می برد.
 
«سبد سبد سلامت» نوروز را به رادیو سلامت می آورد 
 
ویژه برنامه «سبد سبد سلامت» شبكه رادیویی سلامت، از 29 اسفند ماه هرروز از ساعت 10 به مدت 120دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندهای صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
گروه خانواده شبكه رادیویی سلامت، برای ایام نوروز 1395، ویژه برنامه «سبد سبد سلامت» را برای شنونده‌ها تدارك دیده است. این ویژه برنامه به تهیه كنندگی «موسی نظری» و «فرانك ترابی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «رضا شجاعی»، از 29 اسفند ماه تا 13 فروردین ماه، هرروز از ساعت 10 به مدت 120دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز شبكه رادیویی سلامت به منظور پرداختن به موضوعات سلامت در نوروز و افزایش آگاهی مخاطبان برای داشتن نوروزی سالم پخش می‌شود.
این برنامه در تلاش است تا با ایجاد فضای متنوع، مفرح و شاد، پیام های بهداشتی، زیست محیطی و خودمراقبتی را برای شنوندهای صدای دانش، نشاط و آرامش و مسافران نوروزی ارائه دهد؛ اما این بار با ارائه سبدهای سلامتی و قرار دادن هر بخش در قالب یك سبد، نكات آموزشی را بازگو می كند.
ویژه برنامه «سبد سبد سلامت» در ایام نوروز با بخش‌هایی همچون سبد سیر، سبد سیب، سبد سمنو، سبد سركه، سبد سماق، سبد سبزه و سبد سنجد به موضوعاتی از قبیل خود مراقبتی، طب مسافرتی، تغذیه مناسب، آشنایی با جاذبه های گردشگری مراكز استان ها، نكات روانشناسی و تفكر مثبت، صله رحم، معرفی نمادهای نوروزی و هفت سین می‌پردازد. 
رویكرد اصلی این برنامه، یادآوری مسائل مورد نیاز مخاطبان در تعطیلات نوروزی است كه از طریق بخش هایی هم چون ایمنی مسافرت، كمپین حفظ محیط زیست، معرفی مراكز درمانی و بیمارستانها، اطلاع رسانی در خصوص سفر راهیان نور، اگه سلامت نبود، داروهای مورد نیاز در مسافرت، احترام به بزرگترها، آداب و فرهنگ نوروزی، دیدار با بیماران بهبودیافته و تلاش برای تبیین و رفتارسازی سالم برای شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش است.
 
با قطار نوروزی رادیو سلامت «به سمت بهار» حركت كنید
 
ویژه برنامه «به سمت بهار» از 29 اسفند ماه هرروز از ساعت 18:20 به مدت 90 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندهای صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
گروه تغذیه شبكه رادیویی سلامت، برای ایام نوروز 1395، ویژه برنامه «به سمت بهار» را برای شنونده‌ها تدارك دیده است. این ویژه برنامه به تهیه كنندگی سولماز عطایی و نازیلا نظمی و گویندگی فیروزه آدابی و سیما رستگاران، از 29 اسفند ماه تا 13 فروردین ماه، هرروز از ساعت 18:20 به مدت 90 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز شبكه رادیویی سلامت به منظور پرداختن به موضوعات سلامت در نوروز و افزایش آگاهی مخاطبان برای داشتن نوروزی سالم پخش می‌شود.
 در ویژه برنامه «به سمت بهار»، عوامل برنامه سوار بر قطاری هستند كه در بهار هر روز قصد سفر به یكی از شهرهای دیدنی ایران را دارند. عمو نوروز در این سفر همراه عوامل برنامه ساز است و از آداب و سنت های قدیمی و اجتماعی نوروز می گوید كه از خاطره ها رفته است و او به شیوه ای طنز آلود به این مسائل اشاره می كند.
در این برنامه با حضور میهمانان و كارشناسان به موضوعات مختلفی همچون بهداشت و تغذیه در سفر، دید و بازدیدهای نوروزی، نكات ایمنی در رانندگی، گردشگری و راهیان نور و ... پرداخته می شود.
اهمیت بهداشت در سفر و تغذیه سالم، دید و بازدیدهای نوروزی و حل مشكلات خانوادگی و كینه و كدورتها، نكات ایمنی در رانندگی، صله رحم و تاثیر آن بر روحیه افراد، آگاهی از آداب و رسوم مراكز استانها در ایام نوروز، گردشگری و راهیان نور از جمله موضوعات محوری این برنامه نوروزی است.
گفتنی است، عمو نوروز(پرداختن به آداب نوروز از زبان عمو نوروز)، پزشك قطار(كمك های اولیه و بهداشت در سفر)، هواشناسی، ترافیك و جاده ها، آقای سفر(بهداشت در مكان های عمومی)، كوپه خنده(لحظه های نوروزی از زبان شخصیت ها)، ایستگاه آشنایی(گفت و گو با كادر درمانی كشور)، ایستگاه آخر(ارتباط با مراكز استانها)، رستوران قطار(مباحث تغذیه ای)، ایستگاه آسمانی(اذان و نماز)، ایستگاه دیدنی ها(معرفی آثار باستانی)، راهیان نور از جمله بخش های ویژه برنامه «به سمت بهار» است.
 
تجربه نوروزی پزشكان در «خودمونی» رادیو سلامت 
 
«خودمونی» عنوان ویژه برنامه نوروزی شبكه رادیویی سلامت از روز 29 اسفند ماه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
ویژه برنامه كاری از گروه بهداشت روانی رادیو سلامت است كه در ایام نوروز از ساعت 9:15 به مدت 30 دقیقه تقدیم مخاطبان این شبكه رادیویی می شود.
این برنامه در قالب مستند و گزارشی تلاش دارد تا در فضای كاملاً دوستانه و صمیمی؛ خارج از مباحث علمی و گفتگوهای كارشناسانه در یك گفت و گوی ساده و خودمونی به بررسی زندگی شخصی كارشناسان حوزه سلامت بپردازد؛ و از این طریق پیام های آموزشی و نكات بهداشتی را به مخاطبان ارائه كند.
دكتر منوچهر قارونی، متخصص قلب و عروق؛ دكتر رضا بازرگان، مشاوره و مدرس دانشگاه؛ دكتر پرویز دریایی، جراح سرطان؛ و دكتر سیمین وحیدی، جراح و متخصص كلیه و ... از جمله كارشناسانی هستند كه در این برنامه از تجربیات شخصی، و دید و بازدیدهای ایام نوروز برای شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش خواهند گفت.
گفتنی است، ویژه برنامه «خودمونی» رادیو سلامت از روز 29 اسفند ماه لغایت 13 فرودین ماه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
همچنین  برنامه های شبكه رادیویی سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن