تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در هیئت شهدای گمنام صومعه سرا


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی برنامه های هیئت شهدای گمنام صومعه سرا گفت: ویژه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)در هیئت شهدای گمنام صومعه سرا به مدت سه شب برگزار می شود.
محمد حقی نیا، مدیر اجرایی برنامه های هیئت شهدای گمنام صومعه سرا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا با بیان اینکه حضرت زهرا(سلام الله علیها) بانویى نمونه و بى مانند در جهان بشریت است، اظهار کرد: ایشان عمرى کوتاه داشتند ولى از همه ساعات و ایام آن در راه بندگى خداو نجات انسان ها از قیود و انحرافات استفاده کردند .
وی با بیان اینکه ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بیان سیره و روش زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) است، افزود: امروز جوان و نوجوان ایرانی بیش از هر زمان دیگری به معارف و سیره زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیازمند است.
مدیر اجرایی برنامه های هیئت شهدای گمنام صومعه سرا گفت: کرامت انسانی یکی از مهمترین خصلت هایی است که از فاطمه زهرا(سلام الله علیها) باید آموخت.
حقی نیا با تأکید بر اینکه محبت و معرفت حضرت زهرا(سلام الله علیها) از ایشان یک انسان کامل می سازد، تصریح کرد: برای دستیابی به قرب الهی باید بصیرت را بالا برد و در نهایت اعتدال را در زندگی فردی و اجتماعی رعایت کرد.
وی خاطرنشان کرد: هیئت شهدای گمنام شهرستان صومعه سرا به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت ...
[ مشاهده متن کامل خبر ویژه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در هیئت شهدای گمنام صومعه سرا در خبرگزاری شبستان ]
ویژه مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در هیئت شهدای گمنام صومعه سرا






دوشنبه ، ۱۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن