تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821199743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشور با پول نفت آباد نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كشور با پول نفت آباد نمي‌شود
رئيس بنياد مستضعفان گفت: كشور با پول نفت آباد نمي‌شود و اين موضوع در چند سال اخير تجربه شد و آبادي با حضور مردم رخ خواهد داد. هر چه بيشتر شاهد افزايش اين حضور باشيم كشور آبادتر خواهد شد زيرا مرزها و دست‌ها كشورها را آباد مي‌كنند.
به گزارش «جوان» در اختتاميه كنگره ملي اقتصاد مقاومتي سعيدي‌كيا با اشاره به اينكه ما تجربيات خوبي مانند جنگ، انقلاب و انتخابات را داشته‌ايم، گفت: هر يك از اين موضوعات براي ما توفيقات روز‌افزوني را داشته‌اند كه قبل از اين توفيقات نيازمند اين است كه اين امر جزئي از هويت ما شود. در انتخابات، جنگ و دفاع مقدس همين گونه بوده است.
محمد سعيدي‌كيا اظهار كرد: اگر اين باور در تمام اركان كشور به صورت مشترك ايجاد شود موفقيت در اقتصاد مقاومتي نيز حاصل مي‌شود.
وي با بيان اينكه براي تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند اين هستيم كه جزئي از هويت ملي شود، گفت: اين موضوع بايد از دولت شروع شود زيرا دولت پرچمدار و بسترساز است و مهم‌ترين كار براي تحقق اقتصاد مقاومتي بسترسازي آن است تا مردم در آن سمت حركت كنند و هم مردم و هم مسئولان به اين باور برسند كه اقتصاد مقاومتي با حضور ملت محقق خواهد شد.  سعيدي‌كيا ادامه داد: براي حضور مردم در عرصه بايد اعتماد آنها جلب شود و مسئولان بايد به اين مردم اعتماد كنند زيرا مردم ايران بسيار تيزهوشند و وقتي اعتماد مي‌كنند كار به سرانجام مي‌رسد و باور كنيم مردم توانايي آن را دارند اما بايد بستر حضور فراهم شود.  وي تأكيد كرد: كشور با پول نفت آباد نمي‌شود و اين موضوع در چند سال اخير تجربه شد و آبادي با حضور مردم رخ خواهد داد. هر چه بيشتر شاهد افزايش اين حضور باشيم كشور آبادتر خواهد شد زيرا مرزها و دست‌ها كشورها را آباد مي‌كنند.
رئيس بنياد مستضعفان در ادامه با تأكيد بر اينكه هيچ كار اقتصادي با نرخ سود بانكي بالا جواب نمي‌دهد، گفت: دولت پرچمدار و بسترساز اقتصاد مقاومتي است و بايد اين اتفاق رخ دهد تا مردم در آن مسير حركت كنند.  سعيدي‌كيا با اشاره به نرخ سود بانكي 22 درصد در نظام بانكي كشور گفت: هيچ كار اقتصادي با 22 درصد سود جواب نمي‌دهد و به‌صرفه نيست و اگر سود بانكي كاهش نيابد با مشكل مواجه خواهيم شد. البته بانك‌ها با روش‌هاي خود نرخ 22درصد را افزايش مي‌دهند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن