تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805207651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

٢٣ نکته از نبرد سرخ های اهواز و تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ٢٣ نکته از نبرد سرخ های اهواز و تبریز
فولاد و تراکتورسازی در ورزشگاه خالی یادگار امام باید مصاف سختی را انجام دهند، مصافی جذاب و دیدنی از سرخ های تبریز و اهواز. به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان باید فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند، ٢٣ نکته جذاب این بازی را باهم مرور می کنیم:

١-دیدار دو تیم با رای کمیته انظباطی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، همچنین با درخواست باشگاه فولاد بازی به ساعت ١٥ روز پنج شنبه منتقل شد.

٢-مهرداد بایرامی، احمد عبدالله زاده و مهردادطهماسبی بازیکنان فولاد هستند که در نیم فصل اول عضو تیم تراکتورسازی بودند اما اکنون باید مقابل این تیم با لباس فولاد به میدان بروند.

٣-سینا عشوری، آگوستو سزار، شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت و سعیدآقایی به دلیل مصدومیت نمی توانند تراکتورسازی را در این بازی همراهی کنند.

٤-سروش رفیعی، بختیار رحمانی، نانگ، ایوب کلانتری، فرزاد حاتمی و علی حمودی بازیکنان تیم تبریزی هستند که در فولاد بازی کرده اند، رفیعی، بختیار و نانگ با اسکوچیچ در فولاد کار کرده اند.





٥- این دومین دیدار نانگ برابر فولاد خواهد بود، او که در نیم فصل اول عضو نفت تهران بود در بازی اول برابر فولاد هم گل زد و هم پاس گل داد تا شایستگی هایش را به اسکوچیچ و فولازی ها نشان دهد.

٦- بازی رفت دو تیم با نتیجه ٢-١ به سود تراکتورسازی به پایان رسید، دیداری که حاشیه های زیادی از جمله اشتباهات داوری داشت، محسن قهرمانی داور این دیدار بود که از دنیای داوری خداحافظی کرده است، اخراج اسماعیل شریفات و پنالتی تراکتوری ها در دقایق آخر مورد اعتراض باشگاه فولاد شد.

٧- این پنجمین دیدار قلعه نویی و اسکوچیچ در لیگ برتر است، در دیدار های قبلی اسکوچیچ سه برد و قلعه نویی یک برد به دست آورده است، اسکوچیچ فصل قبل توانست با فولاد، امیرقلعه نویی و استقلال را در دو دیدار رفت و برگشت دبل کند، البته این دو سرمربی یک بازی در جام حذفی انجام داده اند که قلعه نویی توانست پیروز میدان باشد.

٨- از ١٣ بازی گذشته دو تیم در لیگ برتر ٥ برد برای تراکتورسازی، ٤ برد برای فولاد و ٤ تساوی به دست آمده است، همچنین تراکتورسازی در سالی که قهرمان جام حذفی شد در راه رسیدن به فینال توانست فولاد را ١-٠شکست دهد.

٩- ماتیاس چاگو و امیرحسین فشنگچی از فولاد در این بازی محروم هستند، وکیا، مساریچ و ابراهیمی به دلیل مصدومیت غایب هستند، این اولین دیدار فولادی ها بدون چاگو در این فصل خواهد بود.

١٠- ترکیب احتمالی فولاد خوزستان برای این بازی اینگونه است:
علیرضا سلیمی، محمد اهل شاخه، بهمن کامل، امیدخالدی، عبداله ناصری، احمدعبدالله زاده، اکبرایمانی، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، کوئه ماها و مهرداد بایرامی

١١-ترکیب احتمالی تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، خالدشفیعی، کارلوس، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، علی حمودی، فرزاد حاتمی و ایوب کلانتری

١٢- نانگ در اولین بازی خود در لیگ برتر ایران موفق شد با پیراهن فولاد برابر تراکتورسازی بدرخشد و گلزنی هم کرد، آن دیدار را فولاد با نتیجه ٣-٢ پیروز شد.





١٣- اولین تجربه مربی گری اسکوچیچ همراه با فولاد خوزستان در دیدار رفت فصل قبل در تبریز بود که در انتها تیم تراکتورسازی موفق شد با درخشش ادینهو سه امتیاز شیرین را مال خود کند، تک گل فولادی ها در آن بازی را مساریچ به ثمر رساند که در این بازی بدلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

١٤- در نیم فصل صحبت از جابه جایی مهرداد طهماسبی و مهرداد جماعتی بین دو تیم بود که در نهایت اینگونه نشد و مهردادطهماسبی به فولاد آمد، حال دو بازیکن وضعیت مشابهی دارند و هر دو در فولاد خوزستان با تفکر اسکوچیچ نیمکت نشین شده اند.

١٥- فولاد خوزستان در دوربرگشت مسابقات عالی نتیجه گرفته است و صدرنشین است، اسکوچیچ امیدوار است بتواند در این بازی با امتیاز خارج شود تا صدرنشینی اش در لیگ برتر ادامه داشته باشد.

١٦- تراکتورسازی در بهترین حالت بعد از این بازی می تواند تا رتبه پنجم بالا بیاید و در بدترین حالت تا رتبه دهم سقوط می کند، فولاد خوزستان نیز در بهترین حالت یازدهم و در بدترین حالت سیزدهم خواهد شد.

١٧- پیش از نبرد استقلال و ملوان در بازی برگشت دوفصل قبل قلعه نویی و اسکوچیچ شام مشترکی باهم خوردند که عده ای آن را مشکوک خواستند، البته پیروزی ٤-٢ ملوان و شاهکار اسکوچیچ در انزلی باعث شد خط بطلانی بر این شایعات کشیده شود.





١٨- فولادی ها خاطره خوشی از تبریز دارند، آنها قهرمانی شان در لیگ سیزدهم را با برد در تبریز برابر گسترش فولاد با تک گل جماعتی به دست آوردند و یک روز فوق العاده و به یادماندنی برای خوزستانی ها رقم زدند.

١٩- پس از سونامی کارت های پایان خدمت احمد عبدالله زاده، سروش رفیعی و بختیار رحمانی از فولاد جدا شدند و به تراکتور پیوستند، اتفاق که تا مدت ها هوادار فولادی را با واکنش مواجه کرده بود، آنها معتقد بودند نباید استعدادهایی که ساخته اند را حاضر و آماده به تیم دیگر داد.

٢٠- امیدخالدی در بازی رفت توانست گل فوق العاده ای بزند، البته پس از اخراج عجیب شریفات توسط محسن قهرمانی این گل توسط آگوستو به زیبایی جبران شد تا تراکتور به بازی بازگردد، خالدی برای این بازی بازوبند کاپیتانی فولاد را خواهد بست اما سزار به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست.

٢١- هیچکدام از دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی نتوانسته اند دوبازی وفت و برگشت یک فصل را ببرند و برابر دیگری دبل کنند، باید دید شاگردان قلعه نویی می توانند این طلسم را بشکنند.





٢٢-مهرداد جماعتی، امیدخالدی، محمد ایرانپوریان، نانگ، مهدی بدرلو، اسماعیل شریفات، فرزاد حاتمی، ایوب کلانتری و بختیار رحمانی بازیکنانی هستند که در بازی فردا حاضر خواهند بود و سابقه گلزنی در دیدارهای قبل دو تیم را داشته اند.

٢٣- دراگان اسکوچیچ در مصاحبه ای سروش رفیعی را بهترین بازیکن ایران خوانده بود، او در این بازی باید برای مهار دردانه اش راه حلی بیندیشد تا رفیعی زهردار نتواند خود را نشان دهد.


11:21  1394/12/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن