تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بهداشت: بیمه ها از حدود قانون تخطی نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عدم افزایش اعتبارات وزارت بهداشت در سال 95 خبر داد و رقم آن را مشابه سال 94 دانست و گفت: سهم ما در افزایش اعتبارات، در مقایسه با سایر دستگاه ها، کمتر است که البته شکایتی هم نداریم و معتقدیم وظیفه ما صرفه جویی است و این را به عنوان یک فرصت تلقی می کنیم.
خبرگزاری ایسنا: دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه آیین افتتاح ستاد فرهنگ سلامت، 166 خانه و کانون سلامت و رونمایی از برنامه های ستاد سلامت شهرداری اصفهان که شب گذشته در مجتمع فرهنگی هنری کوثر اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: انتظار داریم به آنچه در بودجه به ما وعده داده می شود، عمل کنند و این اعتبارات، تنها روی کاغذ نماند.
وزیر بهداشت با بیان اینکه وقتی بودجه سلامت از تریبون های مختلف اعلام می شود، انتظارات فراوانی در جامعه ایجاد خواهد شد، از سیاستگذاران در دولت و مجلس خواست تا به وعده خود در قبال تحقق بودجه مصوب، عمل کنند تا شرمنده مردم نشویم.
دکتر هاشمی مشابه بودن ارقام بودجه وزارت بهداشت طی سه سال را نشانگر این دانست که نگرانی و سخنان برخی از افراد که با طرح تحول سلامت، هزینه های القایی ایجاد شود، نادرست است و وقتی به ارقام بودجه می نگرید، متوجه خواهید شد که ما با میزان اعتبارات سال 92، خدمات را با کیفیت بهتر و دسترسی فراوان تری نسبت به گذشته در سراسر کشور ارائه می دهیم.
وزیر بهداشت به متفاوت بودن بودجه تخصیص یافته و بودجه مصوب در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: شرایط خزانه دشوار است ...
[ مشاهده متن کامل خبر وزیر بهداشت: بیمه ها از حدود قانون تخطی نکنند در فردا نیوز ]

جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن