تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812663090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه افشارزاده به تابناک در پاسخ به ابهام تابعیت دوم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نامه افشارزاده به تابناک در پاسخ به ابهام تابعیت دوم
کد خبر: ۵۷۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ - 04 March 2016


بهرام افشارزاده ، مدیرعامل باشگاه استقلال با گلایه از گزارش سرویس ورزشی تابناک ، در یادداشتی کوتاه به بخشی از ابهامات گزارشی با عنوان «افشارزاده یکی از مدیران دو تابعیتی مد نظر مجلس!/ پایان کار مرد ورزش در استقلال؟» پاسخ داد. تابناک نیز خود را موظف می داند به طور کامل این پاسخ و نامه را عینا منتشر نماید تا حقی از این مدیر باسابقه و خوشنام ورزش کشور تضییع نشود.


دوست خوبم مجید کوهستانی عزیز
مدیرمسئول محترم سایت تابناک ورزشی 
شاید اگر شناخت قدیمی ام از شما و مجموعه تابناک نبود ، آنچه در این گزارش آمده را پروژه ای برای تخریب و توطئه ای هدفمند می دانستم که با هدف بر هم زدن شرایط تیمی استقلال که به لطف خدا و با همت مجموعه بازیکنان، کادرفنی و همکاران اجرایی بنده بدست آمده ، بوده است.
دوست عزیزم...
آنچه همکاران تان درباره تابعیت دوگانه نوشته اند ، یکی از عجیب ترین شایعاتی بود که تا به حال شنیده بودم. بیش از 50 سال است که در ورزش هستم و در این 50 سال به دلیل مسئولیت های مختلفی که داشتم ، بارها و بارها سفرهای مختلفی به خیلی از کشورهای دنیا ، از جمله همین آمریکا که شما نوشته بودید ، داشتم. 
سالهاست که دختر عزیزم به همراه همسرش در کانادا زندگی می کنند و این اصلا چیز عجیب یا پوشیده ای نیست که بخواهم پنهانش کنم اما همین چندی قبل و در تعطیلات نیم فصل که برای درمان همسرم به آمریکا سفر کرده بودیم هم بر اساس روال قانونی ، درخواست ویزا کردیم و به این سفر رفتیم، درست مثل همه سفرهای قبلی 50 سال گذشته ام. برای یکی مثل من که هم ورزشکار ملی بوده و هم مسئولیت های مهم داخلی و بین المللی داشته است ، گرفتن پاسپورت دوگانه بسیار ساده تر از ده ها یا صدها ورزشکار دیگری است که این روزها چنین پاسپورت هایی را گرفتند و حالا هم مسئولیت های مهمی در ورزش مان دارند.
با اینکه فرزندم خارج از ایران زندگی می کند و بدون در نظر گرفتن همه راهکارهای دیگر برای گرفتن پاسپورت دوگانه ، می توانستم از طریق او اقدام کنم یا اقلا ویزای بلندمدت 10 ساله بگیرم ، حتی این کار را هم نکردم چون به لطف خدا ، نام بهرام افشارزاده ، این قدر اعتبار بین المللی دارد که برای گرفتن ویزای هیچ کشوری ، خیلی در صف انتظار نمانم.


دوست عزیزم 
نوشته بودید این ماجرا پاشنه آشیل همکاری ام در استقلال می شود. فارغ از اینکه همکاران تان به ناروا تهمت داشتن تابعیت دوگانه را نثارم کرده بودند و جفایی بر منی که سال ها سعی کردم سربازی بی ادعا در خدمت ورزش کشورم باشم ، روا داشتند . برای تنویر افکار عمومی و شما دوست عزیز ، مجددا تاکید می کنم اگر امروز در خدمت باشگاه استقلال هستم ، تنها به دلیل تکلیفی است که از سوی عالی ترین مقام ورزش کشور به من شده است. اینکه تمام توانم را گذاشتم تا در خدمت یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تیم های فوتبال ایران باشم ، برای منی که هیچ گاه برای خود کیسه ای ندوختم ، تنها حس رضایت انجام درست مسئولیت را به همراه دارد. باز هم تاکید می کنم اگر همین امروز مقام محترم وزارت ورزش تصمیم داشته باشند ، این مسئولیت خطیر را از دوشم بردارند ، مثل یک سرباز اطاعت می کنم و پیش وجدانم خوشحالم که حتی لحظه ای در انجام مسئولیتم کم کاری نداشته ام. 
امیدوارم از این پس پیش از نگارش گزارش هایی اینچنین حساس تنها یک تماس کوتاه بگیرید و مطمئن باشید آنچه می نویسید مبتنی بر حقیقت است. اینکه به یک سرباز اتهام پشت کردن به وطن زده شود ، بی شک بزرگترین ظلمی است که می توان در حقش روا داشت.
با سپاس 
بهرام افشارزاده























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن