تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویرا: یونایتد هنوز شانس قهرمانی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ویرا: یونایتد هنوز شانس قهرمانی دارد
پاتریک ویرا،‌هافبک سابق آرسنال عنوان کرد که حتی منچستریونایتد هم هنوز از کورس قهرمانی خارج نشده و شانس دارد.

به گزارش "ورزش سه"،‌آرسنال در دو بازی اخیرش در لیگ شکست خورده و فرصت‌هایش برای کاهش اختلاف امتیاز با صدر جدول را از دست داده است. بدین ترتیب آنها 6 امتیاز با صدر فاصله دارند و در بازی بعدی باید به مصاف تاتنهام بروند که دیداری تعیین کننده است. در سوی دیگر، یونایتد اولین پیروزی پیاپی اش پس از ماه نوامبر را به دست آورد و حالا 10 امتیاز با لستر فاصله دارد. با این حال،‌ویرا هر دو تیم را خارج از کورس قهرمانی نمی‌داند.
او گفت:"من لیگ را دنبال می‌کنم و فکر می‌کنم وقتی به جدول نگاه می‌کنید، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. فکر می‌کنم با شکست آرسنال،‌سیتی و تساوی لستر  با وست بروم و حتی باخت تاتنهام مقابل وست‌هام،‌هر چیزی ممکن است رخ دهد. فکر می‌کنم هواداران چنین شرایط حساسی را دوست دارند و به نظرم منچستریونایتد هنوز موقعیت خوبی برای قهرمانی دارد. می‌دانم فقط 10 بازی باقی مانده ولی هنوز امتیازات زیادی برای کسب کردن وجود دارد. آرسنال هنوز شانس دارد،‌سیتی هنوز شانس دارد و من هم از تلویزیون شاهد این بازی‌ها خواهم بود."


10:45  1394/12/14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن