تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819523196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من رای نمی دهم به کسی که ...


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: من به کسی رای می دهم که بتوانم در آن دنیا پاسخگوی رای خود باشم؛ هر رای یک قطره است و از همین قطره ها دریا ساخته می شود، پس من مقابل رای خویش مسئول هستم.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از "منبری ها" چیزی تا روز مهم و سرنوشت ساز انتخابات نمانده و من برآن شدم تا کمی روشن سازی کنم فقط و فقط میخواهم بگویم بعضی از این کاندیدا لیاقت یک رای را هم ندارند، چرایش را عرض میکنم خدمتتان... خود من به شخصه به این افراد رای نمی دهم:
من به کاندیدی که پیش از موعد تبلیغاتش را شروع کرده و خودش هیچ کجا نتوانسته صحبت کند و نماینده فرستاده و مردم را کودک فرض کرده و می خواهد با دادن بستنی رای جمع کند و از نام پدر شهیدش استفاده تبلیغاتی می کند، رای نمیدهم.
من به افردی که حرمت فاطمیه را نگه نداشتند و از موزیک و غیره در این ایام استفاده کردند، رای نمی دهم، کسی که حرمت حضرت زهرا«س» را نگه ندارد، حرمت رای ما را هم نگه نمی دارد.
من به کسی که امام حسین«ع» را اصلاح طلب می داند و در یک سخنرانی، خودش حرف خودش را نقض می کند و توانایی بیان برنامه های خود را ندارد، رای نمی دهم.
من به کسی که با وعده استخدام جوانان، آنان را به ستاد انتخاباتی خود میکشاند و دانشجویانش را مجبور به فعالیت های انتخاباتی می کند، رای نمی دهم.
من ...
[ مشاهده متن کامل خبر من رای نمی دهم به کسی که ... در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
من رای نمی دهم به کسی که ...






چهارشنبه ، ۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن