تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809904007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحلیلگر فلسطینی در گفت‌وگو با فارس: رژیم اسرائیل به صداقت نصرالله اذعان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تحلیلگر فلسطینی در گفت‌وگو با فارس:
رژیم اسرائیل به صداقت نصرالله اذعان دارد
تحلیلگر فلسطینی با بیان اینکه اعتبار دبیرکل حزب الله لبنان بی‌جهت و بی‌سبب به دست نیامده، تاکید کرد: اسرائیل به صداقت سید حسن نصرالله اذعان دارد.

خبرگزاری فارس: رژیم اسرائیل به صداقت نصرالله اذعان دارد



«واصف عریقات» تحلیلگر امور نظامی فلسطینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رام الله تاکید کرد که سخنرانی اخیر «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان دربردارنده پیام‌های مهمی بود. این تحلیلگر فلسطینی گفت: اظهارات دبیرکل حزب الله بر این نکته تاکید داشت که مقاومت لبنان دارای بانک اهداف گسترده و دقیقی است که با تکیه بر آن می‌تواند، تاثیر بسزایی بر روند هرگونه درگیری که ممکن است، در آینده با رژیم صهیونیستی رخ دهد، بگذارد. عریقات افزود: اسرائیلی‌ها با دقت اظهارات سید حسن نصرالله را دنبال می‌کنند و به جدیت آن ایمان و باور دارند، چون تجارب گذشته مصداقیت این سخنان را ثابت کرده است. وی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌های اسرائیلی، حزب الله با در اختیار داشتن انواع موشک‌ها در میزان و حجم بسیار گسترده و بالا بردن توان نظامی رزمندگان خود و تجهیز تسلیحات آنها، آماده مقابله با ارتش اسرائیل است. کارشناس فلسطینی گفت: آنقدر که استفاده درست از موشک‌ها اهمیت دارد، تعداد آنها مهم نیست و این موضوعی است که دبیرکل حزب الله در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره کرد، هنگامی‌که تصریح کرد می‌توان کارخانه‌های شیمیایی و انبارهای آمونیاک رژیم صهیونیستی را در حیفا هدف گرفت. عریقات افزود: آنچه از زبان سید حسن نصرالله بر زبان جاری شد، بارها از زبان مسئولان و تحلیلگران اسرائیلی در خصوص قدرت حزب الله جاری شده و این سخنان، اظهاراتی بی‌پایه و اساس نیست. وی دلیل سکوت اسرائیل از سال 2006 تاکنون و عدم ورود به تجاوز نظامی جدید علیه لبنان را قدرت و توان بازدارندگی حزب الله دانست که تسلیحات آن از سوی ایران و سوریه در اختیار این حزب قرار داده شده است. عریقات گفت: اسرائیل همواره در تجاوزاتش بر قدرت نیروی هوایی و زمینی خود تکیه می‌کند و هنگامی‌که حزب‌الله دارای موشک‌های ضد تانک و پدافند هوایی باشد، این به معنای زمین‌گیر شدن این نیروها و از بین رفتن این تفوق است. وی ادامه داد:‌ اکنون می‌توان گفت، قدرت و توان نظامی حزب الله و اسرائیل با یکدیگر برابری می‌کند و براین اساس نمی‌توان طرف پیروز در نبردهای آتی را اسرائیل شمرد. عریقات درباره اظهارات دبیرکل حزب الله مبنی بر همپیمانی برخی از رژیم‌های عربی حوزه خلیج فارس با اسرائیل و یادآوری اینکه دشمن اصلی جهان عرب و اسلام اسرائیل است، گفت: بسیار سخت است، مواضع این کشورها را تغییر داد و این موجب شده تا جهان عرب به وضعیتی دچار شود که امروزه شاهد آن هستیم. وی تاکید کرد: تنها طرف بهره برنده از این اوضاع دشمن صهیونیستی است که توانسته جایگاه خود را از دشمن به دوست در منطقه تغییر دهد، با این حال نیروهای مقاومت فلسطینی و نیروهای مقاومت در منطقه هیچ‌گاه از مبارزه خود با این رژیم دست برنخواهند داشت.

94/12/03 - 14:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن