تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802519196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان زنجان: دشمن با تشخیص جایگاه رهبری درصدد نفوذ در مجلس خبرگان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان زنجان:
دشمن با تشخیص جایگاه رهبری درصدد نفوذ در مجلس خبرگان است
کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان زنجان گفت: دشمن با تشخیص جایگاه رهبری در ثبات و استحکام نظام، در صدد نفود و تاثیرگذاری در نهاد انتخاب ولی فقیه هستند.

خبرگزاری فارس: دشمن با تشخیص جایگاه رهبری درصدد نفوذ در مجلس خبرگان است



آیت‌الله محمد حاجی ابوالقاسم دولابی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تشریح اهداف خود از حضور در رقابت‌ها، به سئوالات خبرنگاران فارس پاسخ داد.
کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان زنجان با تاکید بر جایگاه ویژه مجلس خبرگان اظهار کرد: مجلس خبرگان رهبری از ارکان‌ها نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
آیت‌‌الله حاجی ابوالقاسم دولابی با تاکید بر مسئولیت سنگین مجلس خبرگان تصریح کرد: این جایگاه ناشی از جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب سیاست‌های داخلی و خارجی را تبیین و نظریاتی را در حوزه قرآن و عترت بیان کرده‌اند، اضافه کرد: بر اساس این برنامه‌ریزی کسانی که دغدغه دین دارند و در خود توانایی دفاع عقلانی از دین را سراغ دارند در انتخابات خبرگان وارد شده‌اند.
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان زنجان تاکید کرد: کاندیداهای مجلس خبرگان با احساس وظیفه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و رهبری وارد عرصه انتخابات شده‌اند تا از توانایی‌های خود در دفاع از اصول استفاده کنند.
حاجی ابوالقاسم دولابی در پاسخ به سئوالی در مورد دلایل حساسیت‌های موجود در مورد انتخابات مجلس خبرگان پیش رو گفت: تثبیت نظام بعد از 37 سال و روشن شدن جایگاه ولایت فقیه در این مهم، دشمنان انقلاب را نسبت به این موضوع حساس کرده، به نحوی که برای تاثیرگذاری بر این مجلس برنامه‌ریزی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمن تنها راه تاثیرگذاری بر سیاست‌های نظام را تغییر در خط مشی رهبری برآورد کرده است، ادامه داد: آن‌ها با تشخیص جایگاه رهبری در ثبات و استحکام نظام جمهوری اسلامی در صدد نفود و تاثیرگذاری در نهاد انتخاب ولی فقیه برای اداره جامعه هستند.
کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان زنجان با تاکید بر برنامه‌ریزی دشمن برای نفوذ در مجلس خبرگان با روش‌های مختلف ابراز کرد: کمک به انتخاب افراد تحت تاثیر و آن‌هایی که تمایل به آن‌ها دارند و یا می‌توانند با واسطه تحت تاثیر قرار گیرند از روش‌های دشمن برای نفوذ در مجلس خبرگان است.
حاجی ابوالقاسم دولابی عرصه انتخابات پیش رو برای مجلس خبرگان را برای دلسوزان انقلاب مهم برشمرد و تاکید کرد: این افراد موظف به حضور در صحنه و استفاده از توانایی‌های خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب هستند.
وی با تاکید بر اینکه وابستگی به جریان‌های سیاسی ندارم، افزود: به دعوت جمعی از مجتهدان طراز اول جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در این حوزه دغدغه‌مند هستند، به این انتخابات وارد شده‌ام.
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد شائبه‌های غیربومی خود در این استان گفت: در مجلس خبرگان بومی بودن، عنصر خیلی مهمی محسوب نمی‌شود و اصل توانایی دفاع فکری و نظری از ولایت فقیه است.
حاجی ابوالقاسم دولابی با تاکید بر اینکه غالب نمایندگان مجلس خبرگان بومی نیستند، ادامه داد: توزیع نخبگان در انتخابات مجلس خبرگان امری غیر قابل اجتناب محسوب می‌شود.
وی داشتن طرح و ایده و تاثیرگذار بودن بر فرهنگ استان را از جمله شاخص‌های کاندیدای مجلس خبرگان دانست و تاکید کرد: لازم است رای دهندگان به توانایی‌های افراد برای تاثیرگذاری بر فرهنگ استان فارغ از بومی بودن را مد نظر قرار دهند.
کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان زنجان تسلط به مبانی دین اسلام، داشتن روحیه انقلابی و دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب و توانایی ایجاد تحول فرهنگی در حوزه انتخابیه را از شاخص‌های تاثیرگذار در کاندیداهای مجلس خبرگان اعلام کرد.

94/12/01 - 10:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن