تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819596119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقد سينما ، سينماي جنايي را بررسي مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: " نقد سينما "، سينماي جنايي را بررسي مي كند
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): بيست ودومين شماره ماهنامه تخصصي نقد سينما ويژه ارديبهشت ماه با پرونده موضوعي سينماي جنايي- پليسي،انتشار يافت.


نگاهي به پديده كارآگاه خصوصي در سينماي ايران ، دنيايي از آدمكشان، ردپاهاي هولناك و ژانر خاموش ، سينماي پليسي فقيرما، جنايي هاي وطني نداريم ، در هزار توي سياهي ها ، نگاهي به ژانر وحشت و سينماي جنايي، نگاهي به سريال هاي پليسي سيما ،آثار جنايي فريدون جيراني و نقش هاي رضا رويگري در مجموعه هاي جنايي ساموئل خاچيكيان عناوين بخش پرونده موضوعي سينماي جنايي - پليسي را تشكيل مي دهد.
ماهنامه نقد فيلم كه عكسي مرتبط با "قند تلخ" روي جلد خود دارد، علاوه بر بخش سينماي جنايي، در دو بخش كلي سينماي ايران و جهان نيز حاوي دهها مطلب در اين زمينه ها است.
رويدادهاي سينماي ايران ، فيلم هايي براي هيچ ، نگاهي به زندگي و فيلم هاي ساوموئل خاچكيان ، گفت وگو با جهانگير كوثري تهيه كننده سينما، آشنايي با سايت هاي سينمايي ، نگاهي به آثار جنايي فريدون جيراني و گپ و گفت با رضا رويگري بازيگر فيلمهاي خاچكيان از مطالب بخش سينماي ايران به شمار مي رود.
در بخش سينماي جهان شماره جديد نقد سينما نيز مطالبي با موضوع چهره هاي سينماي جهان، آلفرد هيچكاك ، فيلمسازي كه زياد مي دانست ، بندر پرل، گفت و گو با ريچارد گر و شخصيت پردازي در فيلمنامه، گنجانده شده است .
"ضرورت توسعه معنويت در هنر ، گزيده اي از نظرات شهيد آويني در باب سينما، نقدي بر جشنواره فيلم 100 و معرفي كتاب در بخش مقدمه اين شماره ماهنامه نقد سينما به چشم مي خورد.
حسن بنيانيان مدير مسئول نقد سينما در يادداشت ابتدايي اين شماره با عنوان « ضرورت توسعه ي معنويت در هنر» به بررسي و ارائه راهكار در برخورد نسل جوان با مقوله هاي هنري پرداخته است.
بيست ودومين شماره ماهنامه تخصصي "نقد سينما" به صاحب امتيازي حوزه هنري ، مديرمسئولي حسن بنيانيان و سردبيري عزيزالله حاجي مشهدي به شكل سياه و سفيد در 88 صفحه و به قيمت 1200 تومان در دكه‌هاي مطبوعاتي عرضه مي شود.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن