تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بهسازی تالار محراب آغاز شد/ گسترش فضا با خرید ساختمان مجاور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حمایت سازمان زیباسازی شهرداری تهران
طرح بهسازی تالار محراب آغاز شد/ گسترش فضا با خرید ساختمان مجاور

تالار محراب


شناسهٔ خبر: 3050957 - شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
هنر > تئاتر

رئیس تالار محراب اعلام کرد که طرح بهسازی این مجموعه تئاتری با حمایت سازمان زیباسازی شهرداری تهران آغاز شد. ابراهیم گله‌دارزاده درباره طرح بهسازی تالار محراب و جزییات آن به خبرنگار مهر گفت: ما گفتگویی با آقای علیزاده مدیر سازمان زیباسازی شهر تهران داشتیم که وعده‌های خوبی اعم از بهسازی محیط و پیرامون تالار محراب و همچنین تجهیز بخشی از تالار به ما داده شد و در همین راستا مراحل اولیه این طرح که شامل باغچه‌کاری و رنگ‌آمیزی محیطی تالار محراب است، شروع شده است.

وی ادامه داد: قرار شده طرحی برای بهینه‌سازی فضای داخلی حیات تالار محراب نیز ارائه دهیم. برخی می‌گویند با حذف فضای میدانی احداث شده که بدون کارکرد است، یک فضا و حیات برای تالار محراب ایجاد می‌شود و برخی نیز با این حذف موافق نیستند. بهینه‌سازی این فضای بدون کارکرد در نظر ما احداث یک بلک‌باکس برای اجرای آثار نمایشی است ولی اگر قرار باشد که این فضا به بلک‌باکس تبدیل نشود، حذف آن بهتر است.

رئیس تالار محراب درباره دیگر بخش‌های طرح بهسازی این مجموعه تئاتری، اظهار کرد: ما برای پیاده‌روی تالار محراب یک طرح نورپردازی ویژه در نظر گرفته‌ایم تا بخش ورودی تالار و مجموعه فضایی متفاوت نسبت به دیگر بخش‌های پیاده‌روی مجاور داشته باشد. این طرح در ابتدای سال ۹۵ اجرا می‌شود.

گله‌دارزاده با اشاره به طرح «تئاتر گردی» احمد مسجدجامعی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و بازدیدی که از تالار محراب داشته‌اند، یادآور شد: در این بازدید آقای مسجدجامعی به عنوان عضو شورای شهر تهران دستور داد تا نسبت به خرید ساختمان متروکه کفش بلا واقع در تقاطع خیابان امام خمینی (ره) و خیابان ولیعصر که قیمت چندانی هم ندارد، اقدام شود تا این فضا به تالار محراب ضمیمه شود.

وی توضیح داد: مهم این است که تالار محراب با ضمیمه شدن این فضا در نبش چهارراه مدنظر قرار می‌گیرد و ورودی آن نیز به نبش چهارراه منتقل می‌شود. این ملک توسط شهرداری خریداری می‌شود و ما تنها از آن بهره‌برداری خواهیم داشت. این ضمیمه شدن فضا نیاز به ساخت و ساز خاصی ندارد و با شرایط مالی امروز می‌توان آن را به فضای تالار محراب اضافه کرد.

رئیس تالار محراب افزود: آقای ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و شهرداری ناحیه نیز از طرح بهسازی تالار محراب حمایت‌های لازم را دارند. قرار است در این طرح بهسازی اتاق فرمان سالن اصلی تالار محراب نیز تجهیز و امکانات جدید برای آن خریداری شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن