تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805768425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور پروانه ساختمان تنها در قالب طرح تفضیلی صورت می پذیرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون شهردار تهران: صدور پروانه ساختمان تنها در قالب طرح تفضیلی صورت می پذیرد معاون شهردار تهران در واکنش به بکاربردن واژه هایی چون شهرفروشی در برخی از رسانه ها که بعد از ارائه لایحه بودجه شهرداری تهران صورت گرفت، نقد را مثبت ولی شرط آن را منصفانه بودن دانست.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ بهمن ساعت 15:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر امانی در جمع مدیران حوزه برنامه ریزی به نقاط تمایز بودجه سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران با تلاش و همت همکاران ما در اداره کل بودجه زودتر از زمان مقرر تدوین و تقدیم شورای اسلامی شهر تهران شد که یکی از شفاف ترین لوایح بودجه در تاریخ شهرداری تهران است. وی با اشاره به روند مثبت بررسی و تصویب بندهای این لایحه در کمیسیون های تخصصی، اظهار امیدواری کرد که لایحه بودجه از هفته آینده در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و تا قبل از پایان بهمن ماه به تصویب شورای اسلامی شهر تهران برسد. معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران یک سازمان درآمد- هزینه ای است افزود: لایحه بودجه در سه بخش درآمدها، تملک سرمایه های مالی و تملک سرمایه های دارایی به صورت شفاف و دقیق تدوین و در جهت شفاف سازی در اختیار افکار عمومی نیز قرار گرفته است. وی با انتقاد از فضاسازی برخی رسانه ها در جهت القای اینکه شهرداری تهران با تراکم فروشی و یا شهر فروشی درآمدزایی می کند، نقد را مثبت ولی شرط آن را عالمانه و منصفانه بودن دانست. معاون برنامه ریزی شهرداری تهران ادامه داد: انتظار ما بعد از تقدیم لایحه بودجه به شورای اسلامی شهر تهران و شفاف سازی آن با ارائه به اصحاب رسانه آن بود که نقدها فارغ از هر رویکردی، منصفانه و در جهت مصالح شهروندان باشد. وی به درآمد حاصله در حوزه شهرسازی اشاره کرد و گفت: تنها محل درآمد این حوزه صدور پروانه و عوارض قانونی مرتبط با آن است. معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران همچنین گفت: از سوی شهردار تهران نیز قبلا اعلام شده که اگر اراده دولت بر توقف صدور پروانه باشد و به ما ابلاغ کند، شهرداری تهران صدور پروانه را متوقف خواهد کرد اما این موضوع به واسطه خواست و حقوق شهروندان شهر تهران عملی نیست. لذا شهرداری تهران سعی کرده تا صدور پروانه ساخت و ساز و نوسازی را به صورت نظام مند و در چهارچوب طرح تفضیلی شهر تهران به مرحله اجرا گذارد و در خارج از این چهارچوب هیچ مجوز و پروانه ای در شهرداری تهران صادر نمی شود. معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به نظر تخصصی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و گفت این کمیسیون معتقد است درآمد پیش بینی شده در لایحه بودجه از محل صدور پروانه شهرسازی و زیرکدهای آن کم است. وی ادامه داد: ساخت و ساز و نوسازی حقی است که متعلق به مردم یک شهر است و شهرداری تنها می تواند گرفتن این حق را نظام مند نماید که هدف اصلی تهیه و تدوین طرح تفضیلی شهر تهران بوده است. وی با اشاره به کاربری املاک مسکونی به صورت تجاری و یا اداری از سوی عده ای قلیل گفت: شهرداری با این موضوع برخورد می کند، چرا که استفاده از املاک مسکونی به عنوان ملک اداری و یا تجاری هم مخل نظم شهری است و هم تضعیع حقوق مردم، چرا که تبدیل املاک مسکونی به اداری و یا تجاری در صورت احراز شرایط تعریف شده و عدم تناقض با قوانین و با پرداخت حقوق مردم و در قالب عوارض قانونی مجاز خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن