تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812985971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تظاهرات زنان بوسنی در اعتراض به ممنوعیت حجاب


واضح آرشیو وب فارسی:تقریب نیوز: شمار زیادی از از زنان محجبه بوسنی در اعتراض به طرح ممنوعیت حجاب در موسسات قضائی بوسنی و هرزگوین، در سارایوو تظاهرات کردند.
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری فرانسه، تصمیم دستگاه قضائی بوسنی مبنی بر "ممنوعیت استفاده از نشانه های مذهبی" در نهادهای قضائی، با واکنش رهبران دینی و سیاستمداران مسلمان این کشور و بسیاری از جمعیتهای اسلامی روبرو شده است.
در واکنش به این تصمیم، حدود دو هزار نفر از زنان محجبه بوسنی تظاهرات گسترده ای در سارایوو، پایتخت این کشور برگزار کردند. 
تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهای "حجاب انتخاب همیشگی من" ، "حجاب حق من است" و "حجاب زندگی من است" این تصمیم را محکوم کردند.
سمیره زونیچ ویلاگیچ، یکی از برگزارکنندگان این تظاهرات گفت: ما در اعتراض به تبعیض و به حاشیه راندن زنان مسلمان در اینجا جمع شده ایم. ممنوعیت حجاب در موسسات قضائی برای آبروی زنان مسلمان و شخصیت و هویت آنها خطرناک به شمار می آید و زنان مسلمان را از حق کار کردن محروم می کند. 
انیسه هاموواچ (33 ساله) که یک زن محجبه خانه دار است نیز گفت: ما به اینجا آمده ایم تا بگوییم قربانی حجاب نیستیم، ما به اینجا آمده ایم تا از حقوق خود دفاع کنیم، حجاب تاج سر ما و مایه آزادی و افتخار ما است.
مسلمانان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تقریب ]
تظاهرات زنان بوسنی در اعتراض به ممنوعیت حجاب






دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تقریب نیوز]
[مشاهده در: www.taghribnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن