تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819398693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استانداربوشهر: مديران،رفع مشكلات زيربنايي رادراولويت برنامه هاي خودقراردهند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استانداربوشهر: مديران،رفع مشكلات زيربنايي رادراولويت برنامه هاي خودقراردهند
استاندار بوشهر گفت: با توجه به پديده خشكسالي و پيامدهاي ناشي از آن، مديران اين استان رفع مشكلات زيربنايي ازجمله‌آب و برق را در اولويت برنامه ريزي‌ها قرار دهند.

علي افراشته سه‌شنبه در نشست شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان بوشهر با بيان اينكه بايد بپذيريم كه خشكسالي به عنوان يك تهديد نيازمند تدبير است تا به فرصت تبديل شود، افزود: با سرازير كردن اعتبارات سال جاري به فصول آب و برق اين استان و انجام طرح‌هاي زيربنايي از پيامدهاي خشكسالي كاسته مي‌شود.

وي گفت:در اين راستا امسال با اختصاص ‪ ۴۰۰‬ميليارد ريال اعتبار مشكل واگذاري‌انشعاب برق به‌متقاضيان درسال‌هاي ‪ ۸۱‬تا ‪ ۸۶‬را حل مي‌كنيم و با خريد تجهيزات لازم توسط شركت برق منطقه‌اي استان بوشهر و تحويل به پيمانكاران از تاخير طرح‌هاي برق رساني به علت نبود تجهيزات جلوگيري مي‌شود.

افراشته، انجام آبرساني از خط كوثر را از ديگر خدمات برجسته دولت نهم در استان بوشهر ذكر كرد واظهارداشت: در طول هفت سال فقط ‪ ۲۰۰‬كيلومتر از خط كوثر كار شده بود كه با فعاليت شبانه روزي موفق شديم در مدت ‪ ۹‬ماه ‪۱۰۰‬ كيلومتر را به پايان برسانيم كه نتايج مثبت آن هم‌اينك مشاهده مي‌شود.

وي اضافه‌كرد: با توجه اينكه در سالجاري با كسري ‪ ۷۰‬هزار مترمكعب آب در هر شبانه روز از خط آبرساني كازرون به بوشهر مواجه هستيم، اما بهره‌برداري از خط كوثر باعث شد تا استان بوشهر در خشكسالي امسال از بحران شديد كم آبي نجات يابد.

افراشته درخصوص مشكل كمبود آب در مناطق جنوبي استان بوشهر نيز گفت:
استفاده شهرهاي جنوبي اين استان از آب خط كوثر پيش بيني نشده بود كه با پيگيري و تدبير مديريت استان امكان آبرساني به اين شهرها فراهم شده و با ايجاد يك پروژه جديد در ايستگاه جاشك خط آبرساني به شهرهاي كنگان و دير تقويت خواهد شد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: باتوجه به اعتبار ‪ ۱۰۰‬ميليارد ريالي براي تاسيسات آب شيرين كن، داشتن توجيه اقتصادي و اشتياق وزارت نيرو در انجام اين پروژه‌ها با ارايه يارانه نقدي، فرمانداران و مديران اجرايي با سرمايه گذاران اين بخش رايزني كنند.

وي، فرهنگ‌سازي در مطبوعات و رسانه‌ها، مدارس ودانشگاه‌ها در خصوص استفاده بهينه از انرژي آب و برق به عنوان يك شاخص جدي در تبديل تهديد خشكسالي به يك فرصت را ضروري ذكر كرد.

افراشته اضافه كرد: تغيير ساعات اداري، در اختيار گذاشتن لامپ‌هاي كم‌مصرف به‌مغازه‌داران وحذف بخشي از روشنايي‌هاي اضافي درمعابر، پارك‌ها و بزرگراه‌ها در اين راستا است.

وي، جايگاه استان بوشهر براساس آخرين آمار رسمي منتشر شده توسط مركز آمار ايران مربوط به سال ‪ ۸۵‬در اكثر شاخص‌ها را مطلوب دانست و افزود: اين امر نشان‌دهنده تلاش مسوولان اين استان و نگاه جدي و جديد دولتمردان به استان بوشهر است.

استاندار بوشهر خواستار پرداخت سهم يك درصد از اعتبارات عمراني دستگاه هاي اجرايي به بخش ورزش اين استان شد. ك/‪۲‬

تصاوير مرتبط
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن