تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815013945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ مورد تمسخر قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مناظره جمهوری خواهان حاشیه های زیادی داشت و «مارکو روبیو» به شدت مورد انتقاد رقبای خود قرار گرفت و «دونالد ترامپ» زمانی که به جب بوش گفت ساکت باشد، توسط حاضران «هو» شد. وی گفت تکنیک های بازجویی بدتر از «غرق مصنوعی» را می آورد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فارس ، در یکی دیگر از مناظرات تلویزیونی نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سناتور «مارکو روبیو» مورد انتقاد شدید چندین نفر از رقبای جمهوری خواه خود به دلیل نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفت.
شبکه بی بی سی گزارش کرد، «کریس کریستی» فرماندار ایالت «نیوجرسی» در این مناظره در انتقاد بسیار شدیدالحن، روبیو را بی تجربه و خام که از روی نوشته متن را می خواند، توصیف کرد.
روبیو که سناتور ایالت فلوریدا است همچنین مورد انتقاد شدید «دونالد ترامپ» نامزد پیشتاز جمهوری خواهان قرار گرفت و در عوض با حمله به «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا، مقابله به مثل کرد.
این مناظره که در «منچستر» ایالت نیوهمپشایر برگزار شد، چهار روز قبل از برگزاری انتخابات درون حزبی در این ایالت برگزار شده است.
یکی از لحظاتی که در این مناظره حائز اهمیت است، زمانی است که «کریس کریستی» در انتقاد از روبیو گفت:«تو آنجا که لازم بود تصمیمات مهمی اتخاذ کنی، خودت را وارد عمل نکردی».
وی این سناتور جمهوری خواه را متهم به طرفه رفتن و وقت گذرانی در رقابت ... [ مشاهده متن کامل خبر در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

یکشنبه ، ۱۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن