تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812858105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش صالحی به برخی ابهام آفرینی های منتقدان برجام


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



واکنش صالحی به برخی ابهام آفرینی های منتقدان برجام
روز نو : رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به برخی ابهام آفرینی ها از سوی منتقدان برجام، تأکید کرد: مخزن راکتور اراک را بهتر از قبل می سازیم.
علی اکبر صالحی در گفت و گو با جماران، در پاسخ به سوالی در مورد تلخ ترین انتقاداتی که وی در طول مذاکرات هسته ای از منتقدان خود شنیده است؟ اظهار کرد: انتقادهایی که مبنای سیاسی داشته جزو این موارد بوده است؛ نه آنهایی که مبنای فنی داشته است.
وی افزود: انتقادهای سیاسی، انتقاداتی است که ظاهرا بحث اقناع طرف مقابل در آنها مطرح نیست؛ «انتقاد به صرف انتقاد» مطرح است که انسان را ناراحت می کند، اما اگر انتقاد به منظور اقناع پذیری و اقناع یکدیگر باشد، اشکال ندارد.
رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوالی در مورد سخنان منتقدان برجام در مورد بتن ریزی در راکتور ارک و جمله تهدید آمیزی که در صحن علنی مجلس از سوی یکی از منتقدان خطاب به وی عنوان شده بود نیز گفت: این حرف ها همواره پشت سر ما بوده و باید از آنها عبور کنیم.
وی در عین حال یاد آوری کرد: اما  اتفاقی که افتاده این است که مخزنی که از راکتور اراک درآوردیم و در لوله های آن بتن ریختیم؛ این مخزن را ما یکبار ساختیم و بار دیگر بهتر از اول آن را خواهیم ساخت.
صالحی همچنین در خصوص مراحل اجرای برجام و پیشرفتی که از آن انتظار می رفته است هم تأکید کرد: همه چیز طبق آنچه طرفین در برجام متعهد شدند رو به جلو می رود.




تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن