تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815447527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسابرجام با بازار کار چه می کند؟/ واکنش کارگران به نسخه مزدی دولت


واضح آرشیو وب فارسی:اکوفارس: اکوفارس: فعالان بازارکار می گویند حال که دولت از اجرای عدالت مزدی برای کارکنان خود سخن می گوید، منتظر ارائه نسخه شفابخش کارفرمای بزرگ برای جبران سال ها عقب ماندگی مزدی۱۳ میلیون مشمول قانون کار هستند.
به گزارش اکوفارس به نقل از خبرنگار مهر، دوران پسابرجام آغاز شده و دور جدید رفت و آمدها شکل گرفته است. خارجی ها می خواهند از فضای جدید به وجود آمده برای فعالیت در ایران استفاده کنند و دولت نیز در تلاش است تا گشایش های جدیدی را در عرصه اقتصادی فراهم کند.
اینکه چقدر این تلاش ها و رفت و آمدها بتواند در آینده نزدیک برای کشور مثمر ثمر باشد را باید در انتظار آینده نشست اما قطعا یکی از مهم ترین بخش هایی که می تواند ردی از موفقیت های احتمالی در پسابرجام به ویژه در بخش اقتصادی نشان دهد، بازار کار و اشتغال است.
در واقع بازار کار، خروجی عملکرد اقتصادی دولت ها تلقی می شود. نمی توان اقتصادی را موفق و رو به جلو دانست در حالی که بازار کار آن پس رفت می کند و هر روز بر تعداد بیکاران آن افزوده می شود، قراردادها موقت می شوند و نیروی کار کشور با چالش های بزرگ معیشتی مواجه است.
در واقع خروجی هر فعالیت و حرکتی در اقتصاد کشور، خود را در بازار کار نشان می دهد. اینکه صدها هزار جوان تحصیل کرده در شرایط نامناسبی به لحاظ کاریابی و اشتغال قرار داشته باشند و مسئله بیکار به دغدغه اول بسیاری از خانواده ها و دل ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی صنعت و اقتصاد ایران ]

شنبه ، ۱۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اکوفارس]
[مشاهده در: www.ecofars.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن