تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805672601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوند: تیم قدرتمندی را شکست دادیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کمالوند: تیم قدرتمندی را شکست دادیم




سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیمی را شکست دادیم که در جام شهدا عملکرد خیلی خوبی داشت و از این بابت از شاگردان ممنون هستم.





خبرگزاری تسنیم: فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: من بابت پیروزی به تیمم و هواداران تبریزی تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: ما با تیم قدرتمندی بازی داشتیم و 3 امتیاز با ارزش را کسب کردیم، صبا اخیراً در جام شهدا بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و در شرایط خیلی خوب به مصاف ما آمد اما خوشبختانه بازیکنان ما امروز عملکرد خیلی خوبی داشتند و از تمامی آنها رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در ادامه با تمجید از مسئولان باشگاه گسترش فولاد شرایط برگزاری اردوی تیمش در ترکیه را فراهم کرده‌اند، یادآور شد: اردوی ترکیه خیلی به بالا بردن آمادگی تیم ما کمک کرد و اگر امروز نمایش خیلی خوبی مقابل تیم صبا داشتیم دلیلش به خاطر برگزاری به موقع و با امکانات این اردو بود. ما در بازی امروز 2 بازیکن را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم و در اوایل مسابقه نیز مجبور به تعویض اجباری اکرامی شدیم، با این شرایط توانستیم تیم قدرتمند صبا را شکست دهیم، هر چند که اعتقاد دارم خطایی که روی درویشی در محوطه جریمه صبا رخ داد صددرصد پنالتی بود، خود درویشی این موضوع را تأئید کرد اما حامد لک این اعتقاد را نداشت.

کمالوند افزود: این را هم بگویم که امروز روز خوب حامد لک مقابل تیم ما بود و عکس‌العمل‌های خیلی خوبی را در بازی داشت، بازیکنان من امروز آن چیزی را که انظارش را داشتم برآورده کردند و بسیار با انگیزه و پرتلاش ظاهر شدند، ما چه در دفاع و چه در حمله خیلی خوب بودیم و اعتقاد دارم پتانسیل تیم گسترش خیلی بالاست و اگر بتوانیم به همین روند ادامه دهیم در پایان فصل رتبه‌مان تک‌رقمی خواهد بود.

وی درباره اینکه چرا دروازه‌بان خارجی تیمش را نیمکت‌نشین کرده است، گفت: گئورگیف در بازی‌های قبل عملکرد خوبی نداشت و گل‌های بچه‌گانه دریافت کرد به این خاطر ما در بازی امروز از صوفیانی استفاده کردیم که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و اگر در دیدارهای آینده هم به این شکل باشد همچنان به این دوازه‌بان اعتماد می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در ادامه درباره حضور شجاعیان در خط حمله نیز گفت: ما امروز تغییراتی را در خط حمله داشتیم و شجاعیان را به یک خط جلوتر بردیم، موقعیت‌های خیلی زیادی نصیبمان شد که شاید عدم استفاده مناسب از آنها به خاطر این تغییرات بود، ضمن اینکه انتظار این را نداشتم پیمنتا در اولین بازی خود برای گسترش فولاد در لیگ برتر تا این حد خوب و تأثیرگذار بازی کند.

کمالوند همچنین در خصوص عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ برتر، عنوان کرد: من اخیراً در یکی از روزنامه‌ها مصاحبه‌ای از قول برانکو خوانده‌ام که اعلام کرده بود هیچکدام از تیم‌ها نمی‌توانم بگویم مدعی اصلی قهرمانی هستند اما تیم گسترش فوتبال خیلی خوبی را ارائه می‌دهد. این اظهارنظر برانکو نشان می‌دهد که ما فوتبال خوبی را ارائه می‌دهیم و واقعاً حیف است از بازی‌های خوبی ما استقبالی نشود البته این مسئله فقط به ما مربوط نمی‌شود البته از بازی‌های تراکتورسازی هم استقبال خوبی به عمل نمی‌آید.

وی ادامه داد: سال 82 همراه با تیم برق شیراز به تبریز آمدم و آن زمان در ورزشگاه تختی جای سوزن انداختن نبود و واقعاً حیف است که از بازی‌های خوب‌مان در لیگ آنطور که باید استقبال نمی‌شود، امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود. ضمن اینکه در مسئولین سازمان لیگ خواهش دارم بازی‌های ما را با دیدارهای دیگر علی‌الخصوص دیدار با تراکتورسازی همزمان نکند تا بتوانند هواداران به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد افزود: هیچ زمان برنامه‌ریزی سازمان لیگ مانند موقعه‌ای که تاج مسئولیت آن را بر عهده دارد منظم و دقیق نبوده است. تنها خواهش من از سازمان لیگ این است که بازی‌های تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین‌سازی در یک روز برگزار نشود تا هواداران زیادی به استادیوم بیایند. چون حیف است که در این فوتبال هواداران حضور نداشته باشند.






تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن