تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815614932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق تولید در گرو توجه به سلیقه مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قم:
رونق تولید در گرو توجه به سلیقه مردم است

سید مهدی صادقی، استاندار قم


شناسهٔ خبر: 3034894 - چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
استانها > قم

قم - استاندار قم با تأکید بر اینکه دولت باید چتر حمایتی خود را در صنعت کفش گسترده‌تر کند، گفت: تولید کنندگان با شناخت ذائقه و انتخاب مردم سبب رونق اقتصادی صنعت می‌شوند. به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی صادقی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی کفش و صندل استان قم و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم، گفت: تولیدکنندگان کفش برای اینکه توان رقابتی با نمونه‌های خارجی داشته باشند باید در پی کیفیت و قیمت مناسب باشند. استاندار قم، صنعت کفش را یکی از ارکان تولید استان خواند و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با مشارکت و هم افزایی تولیدکنندگان استان‌های مختلف، حرکت خوبی در راستای ارتقا و رشد بیش از پیش صنعت کفش ماشینی کشور محسوب می‌شود. وی با اشاره به مشکلات پیش روی صنایع استان، بیان داشت: تولیدکنندگان اگر به انتخاب و سلیقه و نیازهای روز مردم توجه کنند، می‌توانند عرصه رقابت را برای اجناس و کالاهای بی‌کیفیت خارجی تنگ کنند و باعث رونق اقتصادی صنعت شوند.

صادقی با تأکید بر اینکه مردم برای چیزی که انتخاب می‌کنند ارزش قائل هستند و بابت آن هزینه می‌دهند، افزود: پا، قلب دوم انسان است و باید ارزش‌های یک کفش خوب و با کیفیت برای مردم تبیین کنند. صنعت کفش قم باید حمایت شود استاندار قم با اشاره به اینکه باید بستر رشد و توسعه روز افزون صنعت کفش را فراهم کنیم، گفت: این صنعت مهم نقش بسیار مهمی در تولید اشتغال و رونق اقتصادی استان دارد و باید حمایت شود.  شایان ذکر است نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش ماشینی قم با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین المللی استان و انجمن کفش ماشینی قم و با حضور بیش از ۴۰ واحد تولیدی استان و واحدهای تولیدی و تأمین کننده صنایع وابسته سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های قم گشایش یافت. این نمایشگاه تا نهم بهمن ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن