تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820276107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق نساجی سنتی در گرو همکاری مراکز علمی و بخش صنعت و بازار است


واضح آرشیو وب فارسی:هنر نیوز: نساجی سنتی را می توان صنعتی خلاق دانست که ظرفیت زیادی برای اشتغال زایی و رونق اقتصای دارد، صنعتی که پیشینه ای درخشان در ایران داشته و ضروری است با برنامه ها و رویدادهای گسترده و متنوع زمینه رشد و تعالی دوباره آن در مناطق مختلف ایران مهیا گردد.
به گزارش هنرنیوز؛ موسسه جام میراث جهان و معاونت صنایع دستی کشور در اقدامی مشترک نمایشگاهی تخصصی در زمینه معرفی و فروش پارچه های دستبافت ایرانی برگزار کردند که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و علاقمندان به این هنر صنعت اصیل ایران روبرو گشت.
مدیرعامل موسسه جام میراث جهان در خصوص دستاوردها و نتایج این نمایشگاه گفت: با توجه به استقبال علاقمندان داخلی و خارجی از این نمایشگاه زمینه مناسبی برای برگزاری برنامه های مشترک بین المللی در زمینه نساجی سنتی به ویژه با کشورهای اکو ایجاد شده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این اتفاق باشیم.
وی همچنین ادامه داد: مواجه مستقیم و نزدیک مخاطبان با انواع پارچه های دستبافت ایرانی فرصت خوبی بود تا آنها از نزدیک پارچه ارزشمندی مثل زربفت را ببینند و لمس کنند. همچنین تنوع بافت ها و مواد اولیه بکار رفته در پارچه های مختلف ایرانی جذابیت و هیجان خاصی برای آن ها داشت که آن را در صحبت هایشان مطرح می کردند.
دهدشتی همکاری میان جامعه علمی و بخش صنعت و بازار را عاملی موثر در رشد رویدادهایی از این دست دانست و بیان کرد: برای اینکه نساجی سنتی ایران به موقعیتی شایسته در ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری هنر ]
رونق نساجی سنتی در گرو همکاری مراکز علمی و بخش صنعت و بازار است






یکشنبه ، ۴بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هنر نیوز]
[مشاهده در: www.honarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن