تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820211493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالی: انتظار دارید ژاپن را ببریم؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جلالی: انتظار دارید ژاپن را ببریم؟
سرمربی سایپا شکست امیدهای ایران مقابل ژاپن را اتفاق غیر منتظره‌ای نمی‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی رده‌بندی جام شهداء با ذوب‌آهن ضمن ابراز خرسندی از حضور تیمش در این مسابقات گفت: از نظر رسالتی که بر دوش ما قرار دارد و از سوی دیگر آماده‌سازی و ارتقای کیفیت تیممان برای لیگ برتر لازم بود در این جام شرکت داشته باشیم. همچنین سعی ما در بازی‌های جام شهداء استفاده از ترکیب جوانان و نفرات باتجربه است.

او ادامه داد: در بازی اول با تغییراتی که در تیم داشتیم شرایط سخت شد بود اما فکر می‌کنم نفرات جدید تازه وارد فردا با هماهنگی بالاتری مقابل ذوب‌آهن بازی کنند. تیم ما از جو مسابقات دور شده بود اما این جام کمک خواهد کرد چند روز مانده به هفته هجدهم در فضای بازی‌ها قرار بگیریم. دیدار با پرسپولیس اهمیت زیادی برای ما داشت و حالا هم خوشالم با ذوب‌آهن بازی خواهیم کرد.

او در مورد نتایج تیم ملی امید و شکست مقابل ژاپن عنوان کرد: واقعا انتظار دارید تیم ما ژاپن را ببرد؟ تنها در صورتی می‌توانستیم برابر این تیم پیروز شویم که اتفاقات فوتبالی که گهگاهی رخ می‌‌دهد بیافتد. چرا باید دنبال مقصر باشیم؟

جلالی با اشاره به شرایط سایپا در ادامه لیگ گفت: مطمئنا می‌خواهیم تیم بهتری نسبت به نیم‌فصل اول باشیم و با شرایطی که بازیکنانم دارند امیدوارم نتایجمان بهبود یابد.


14:22  1394/11/04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن