تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813136800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل بانک تجارت : کاهش 10 درصدی هزینه ها با لغو تحریم ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: به گزارشخبرگزاری صدا و سیما ، ابراهیم مقدم افزود : اکنون وضع بانکهای ایران بسیار مطلوب است و همه کشورها و شرکتهای خارجی برای برقراری ارتباط و همکاری با ایران از یکدیگر سبقت می گیرند.
وی افزود : تمام موانعی که در دوره تحریم با آن مواجه بودیم برداشته شده است و بانک ها می توانند بدون هیچ مشکلی عملیات خود را انجام دهند.
مقدم گفت : هرچند در دوره تحریم هم کارها انجام می شد اما هزینه زیادی بر بانکها تحمیل می کرد به طوری که کشور چین از نقل و انتقالات بانکی 8.5درصد، هند 6.5 درصد و ترکیه 5/5 درصد هزینه و کارمزد دریافت می کردند که این هزینه زیادی برای ما داشت. 
وی افزود : به جز کارمزد قانونی یک بار دیگر برای تبدیل ارز به ارز کشور مبدأ باید هزینه می پرداختیم اما اکنون که تحریمها لغو شده تمام هزینههای اضافی از بین رفته است.
وی اعلام کرد : 8 تا 10 درصد از هزینه های نقل و انتقال های بانکی در دوران پساتحریم کاسته شده است که به طور مستقیم در قیمت تمام شده کالاها تأثیر دارد چون بخشی از مواد اولیه تولیدکنندگان داخلی از کشورهای خارجی و از طریق بانکها خریداری می شود.
وی در باره سوئیفت بانک گفت : ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

پنجشنبه ، ۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن