تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820707697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه گلایه آمیز خانه صنعتکاران ایران به رییس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نامه گلایه آمیز خانه صنعتکاران ایران به رییس جمهور خانه صنعتکاران ایران در نامه ای سرگشاده خطاب به رییس جمهور از وضعیت نامساعد اقتصادی گلایه کرد و خواستار ارایه راه حل های کارساز برای بهبود شرایط تولید و خروج از رکود شد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي ساعت 16:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  روابط عمومی خانه صنعتکاران ایران, در این نامه با یادآوری قول و قرارهای انتخاباتی رییس جمهور مبنی بر باز کردن قفل همه مشکلات کشور از رکود شدید حاکم بر اقتصاد انتقاد شده آمده است :متاسفانه در بحث تزریق منابع غلط ترین راهکار انتخاب شد و فروش خودروهای بی کیفیت داخلی تحت پوشش حفظ اشتغال و سامانه تولید در دستور کار گرفت در حالی که این کار حتی به پرداخت دیون قطعه سازان کمکی نکرد.
در بخشی از این نامه با طرح این سوال که چرا حق صنعت و واحدهای تولیدی از محل یارانه ها پرداخت نمی شود, می خوانیم:متاسفانه اوضاع افسار گسیخته مالیات,علی الراس کردن آن و سپس ممنوع الخروج کردن صاحبان صنایع توان تولید را از بین برده است در حالی که همه می دانند برای رفع مشکل صنایع کوچک و فعال کردن این بخش باید به افزایش بازار و بزرگ کردن آن کمک کرد.
نگارندگان این نامه سرگشاده , استفاده از توانایی سیاست خارجی و چانه زنی با همسایگان برای ایجاد بازار محصولات ایرانی را راه حل گسترش بازار معرفی کرده اند.
در بخش دیگری از این نامه همچنین از همکاری نکردن مسولان اجرایی در استان ها با تولید کنندگان کارآفرین انتقاد شده و با اشاره به حمایت های ضعیف سازمان تامین اجتماعی از تولید کنندگان آمده است :این سازمان لیست های پرداختی از سوی کار آفرینان را به دلایل واهی قبول نمی کند و موجب ضربه به قشری می شود که با کارآفرینی ده ها و صدها فرصت شغلی را در کشور ایجاد کرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن