تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819227272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقایان! در زمینه آلودگی هوا چه کرده اید؟


واضح آرشیو وب فارسی:شهردارآنلاین: شهردارآنلاین: رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اعلام این که همه نهادها و سازمان ها در باره آلودگی هوای تهران مقصر هستند و اگر آنها در این خصوص به درستی عمل کرده بودند و دستگاه های اجرایی جدیت بیشتری به خرج داده بودند، امروز تهران تا این اندازه با مسائل و مشکل آلودگی هوا مواجه نبود، گفت: در ماده 668 قانون مجازات اسلامی، هر اقدامی علیه بهداشت عمومی ممنوع است و متخلفان و مرتکبان به یک سال حبس محکوم می شوند و سوأل این جاست که چرا این موضوع توسط مدعی العموم مورد مطالبه قرار نگرفته و نمی گیرد؟
به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رحمت الله حافظی افزود: آلودگی هوا که بر روی بتون و چدن اثر می گذارد و آنها را دچار خوردگی می کند، چطور ممکن است بر روی عضلات قلب و ریه تأثیر نداشته باشد؟
وی با تأکید بر این که همه دستگاه های اجرایی باید در ارتباط با کاهش آلودگی هوا به صورت فنی و تخصصی کار کنند، اعلام کرد: آلودگی هوا فقط یک مقصر ندارد، بلکه همه مقصر هستند و همه کوتاهی کرده اند، چرا که اگر سازمان ها وظایف خود را به درستی انجام داده بودند، در حال حاضر این مسائل و مشکلات را نداشتیم و هوای پاک و سالم برای نفس کشیدن داشتیم.
رسوب ذرات معلق در مغز زمینه ساز آلزایمر و پارکینسون می شود
رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تأثیر آلودگی هوا بر سلامت انسان به ویژه در تشدید بیماری های قلبی و عروقی، اظهار کرد: بر خلاف آن چه تصور می شود، تأثیر آلودگی هوا بر سلامت افراد بیشتر در ارتباط با بیماری های تنفسی نیست، بلکه آلودگی هوا بیشترین تأثیر را بر بیماری های قلبی و عروقی بر جای می گذارد.
حافظی با بیان این که احتمال مرگ و میر ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیریت شهری ]

شنبه ، ۲۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شهردارآنلاین]
[مشاهده در: www.shahrdaronline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن