تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجیدی از سرنوشت پرحاشیه‌ها عبرت بگیرد!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مجیدی از سرنوشت پرحاشیه‌ها عبرت بگیرد!
بازگشت آقای گل با گل. این بهترین جمله‌ای است که می‌توان درباره جلال رافخایی به کار برد.

به گزارش "وررزش سه"، آقای گل سابق لیگ برتر که این فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی کمتر در زمین بوده، مقابل استقلال به ترکیب اصلی ملوان برگشت و دو گل به ثمر رساند. یکی روی ضربه سری زیبا و دیگری از روی نقطه پنالتی. رافخایی که در گل زدن تبحر بالایی دارد پس از این بازی مقابل سوال‌های ایران ورزشی پاسخ‌های جالبی داد. از هفتمین گلی که وارد دروازه استقلال کرد تا شادی عجیبش.
 مهم‌ترین سوالی که در ذهنم وجود دارد شادی گلت است. جوری خوشحالی کردی که رگ‌های گردنت هم در عکس‌ها مشاهده می‌شود. این شادی دلیل خاصی داشت؟  من یک فصل و نیم واقعا اذیت شدم. جدا از این شادی و ماجرای رگ، من هر وقت برای ملوان گل زده‌ام از ته وجودم خوشحالی کرده ام. در طول فصل قبل و این فصل اما شرایط برای من خیلی سخت بود. احساس می‌کنم این دو گل مرا در ادامه مسیر خیلی کمک خواهند کرد. بعد از گل اول انرژی خاصی داشتم و باید خالی‌اش می‌کردم. در آن لحظات همه آنهایی که در طول یک سال و نیم گذشته کنارم بودند و حمایتم کردند جلوی چشمم آمدند و همین باعث شد تا شادی‌ام خاص‌تر از همیشه باشد.
اشک هم ریختی؟  ناخودآگاه گریه هم کردم و اشک از چشمانم سرازیر شد، به خاطر همان فشارهایی که خواسته و ناخواسته روی من بودند. برایم یکسری حواشی به‌وجود آوردند اما من به هیچ کس بی احترامی نکردم. ناراحتی را با خودم تا بازی مقابل استقلال نگه داشتم. خواستم بگویم خدا جای حق نشسته است و حرفهایی که درباره من می‌زنند درست نیست.
البته این فصل کمتر هم مورد استفاده قرار گرفتی. دلیلش فقط آسیب‌دیدگی بود؟  اول فصل یک آسیب‌دیدگی سراغم آمد و زمان حضور آقای قلعه نویی فقط 10 دقیقه بازی کردم. وقتی برگشتم شرایط بدنی‌ام مثل همیشه نبود. یک بازی هم فیکس بودم اما به اعتقاد کادر فنی نتوانستم از موقعیت‌ها استفاده کنم. تمریناتم را بیشتر کردم و تلاشم را دو چندان. تشخیص یا مصلحت آقای استیلی بود که به من کم بازی برسد اما هرگز حرفی نزدم و هر وقت که در زمین حضور داشتم تمام انرژی‌ام را گذاشتم. تا اینکه بازی با استقلال رسید و من هم در ترکیب اصلی بازی کردم و خدا را شکر که گل زدم.
چندمین گلت را به استقلال زدی؟  دقیقا نمی‌دانم اما فکر می‌کنم هفتمی بود. به نظرم راه دروازه استقلال را خوب بلدم و هر وقت موقعیت نصیبم شده توانسته‌ام دروازه این تیم را باز کنم.
البته نباید از حمایت هواداران ملوان در این بازی به راحتی گذشت. آنها برای‌تان سنگ تمام گذاشتند. آن هم در روزهایی که ملوان خوب نتیجه نمی‌گرفت.  من کمی از همشهری‌هایم دلخور بودم و احساس می‌کنم برخی فشارها از سوی آنها به من وارد شد. فقط امیدوارم که دیگر از این دست اتفاق‌ها رخ ندهد و هواداران واقعی ملوان فرهنگ اصیل شان را نشان بدهند. هر وقت هواداران تمرکزشان را روی حمایت از تیم گذاشته‌اند ملوان نتیجه گرفته و درخشیده. از فینال سال 1369 گرفته تا همین چند فصل قبل که به فینال جام حذفی رسیدیم. یا زمان دراگان که هفته‌های ابتدایی نتیجه نگرفتیم اما خود هواداران می‌دانند که با حمایت شان چقدر در اوجگیری ملوان نقش داشتند.
انگار خیلی دلت پر است؟  شرایط طوری شده بود که من با 10، 11 سال سابقه بازی برای ملوان با استرس وارد زمین می‌شدم. دیگر وای به حال بازیکنان جوان ما که تازه وارد تیم بزرگسالان شده بودند و اولین بازی‌های خود را انجام می‌دادند. به نظرم وقتش رسیده که هواداران متعصب ملوان در رفتار خود بازنگری داشته باشند و فرهنگ اصیل خود را نشان بدهند. اگر حمایت آنها پشت تیم باشد شک نکنید نتایج هم تغییر می‌کند و دوباره تبدیل به تیمی می‌شویم که همه حریفان را آزار خواهد داد.
مشکلات ملوان بیداد می‌کند و البته هواداران هم این را می‌دانند که به دلیل وجود آنها حاضر شدید مقابل استقلال بازی کنید.  مشکلات که پا بر جا است. ما قبل از بازی با آقای استیلی درد دل کردیم و تصمیم گرفتیم برای دل هوادارانی که بی صبرانه منتظر درخشش ملوان هستند بازی کنیم. هم 11 بازیکنی که فیکس بودند و هم سه بازیکنی که وارد زمین شدند تمام انرژی شان را صرف کردند تا ملوان به موفقیت برسد. اگر قول‌ها عملی شود مطمئنم که از این هم بهتر می‌شویم. متاسفانه 4 سال است به مبلغی که در قراردادمان قید می‌شود نمی‌رسیم اما مالیاتش را می‌پردازیم. برخی از بازیکنان باتجربه تیم فقط 20 میلیون پول گرفته‌اند و دریافتی جوان‌ترها هم به 4، 5 میلیون نمی‌رسد. امیدوارم مسوولان راهکاری بیندیشند تا مشکلات مالی حل شود و ملوان متفاوتی را در نیم فصل دوم ببینیم.
ماجرای درگیری ات با میثم مجیدی چه بود؟ شرایط بازی بود که این اتفاق‌ها رخ داد اما معتقدم حداقل وقتی در زمین مسابقه می‌دهیم حرمت سن و کسوت باید رعایت شود. بین من و مجیدی یک مساله‌ای پیش آمد اما چون تازه به استقلال آمده جوگیر شد و حرف‌های عجیبی بر زبان آورد. همه مرا می‌شناسند و می‌دانند که به هیچ وجه دنبال حاشیه نیستم. نه تا به حال به بزرگتری بی احترامی کرده‌ام و نه خشن بوده ام. به مجیدی هم توصیه می‌کنم سرنوشت بازیکنانی که تمرکزشان را روی حاشیه‌های فوتبال گذاشتند را ببیند و عبرت بگیرد. مطمئنم او این کارها را از روی جوانی و بی تجربگی‌اش انجام داد و امیدوارم که دیگر تکرار نکند.
مصاحبه را خودت تمام کن...  همه حرف‌هایم را زدم. فقط باز هم از هواداران ملوان تشکر می‌کنم که 90 دقیقه از تیم حمایت کردند. امیدوارم که با حضور آنها از این بهتر شویم و دوباره روزهای خوب ملوان از راه برسد.

جلال رافخایی ملوان بندرانزلی

ارسال به تلگرام


14:04  1394/10/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن