تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820458853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه سياه در قهوه‌خانه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حادثه سياه در قهوه‌خانه
کد خبر: ۵۶۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ - 11 January 2016


كارگر نوجوان قهوه‌خانه وقتي با تلاش تيم پزشكي از مرگ فاصله گرفت، راز سياهي را بر ملا كرد. زماني كه مشخص شد وي به علت آزارهاي مدير قهوه‌خانه تصميم به خودكشي گرفته بود، متهم بازداشت شد و به جرمش اقرار كرد.

به گزارش جوان، صبح روز 21 مرداد ماه امسال، مردي همراه پسر 16 ساله‌اش به اداره پليس رفت و از مرد جواني به اتهام آزار و اذيت پسرش شكايت كرد.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: چند روز قبل ناگهان حال پسرم بد شد. متوجه شدم مقدار زيادي قرص خورده و مسموم شده است. به سرعت او را به بيمارستان رساندم و خوشبختانه با تلاش پزشكان از مرگ حتمي نجات يافت. به علت وخامت حالش به توصيه پزشكان چندين روز در بيمارستان بستري شد تا سموم بدنش به طور كامل دفع شود. وقتي با اين حادثه مواجه شدم در شوك فرو رفتم. مي‌خواستم بدانم چرا پسرم قصد داشته اينگونه به زندگي‌اش پايان دهد. وقتي از بيمارستان مرخص شد، دوستانه موضوع را از او سؤال كردم و قول دادم كه كمكش كنم.  البته پسرم وضع روحي بدي داشت ولي با اين حال به من گفت كه از سوي مرد 25 ساله‌ای كه صاحب قهوه‌خانه‌اي در شرق تهران است، مورد آزار قرار گرفته است.
 
  حرف‌هاي پسر 16 ساله

پسر 16 ساله هم گفت: يك سال قبل در قهوه‌خانه‌اي در جنوب تهران مشغول به كار شدم. صاحب قهوه‌خانه پسري شرور است و همه افراد محل از او حساب مي‌برند. در طول اين مدت كه در قهوه‌خانه كار مي‌كردم چندين بار با افراد محل درگير شد و به روي همه آنها چاقو كشيد به طوري كه در دادسراي محل پرونده دارد. مدتي گذشت تا اينكه حدود شش ماه قبل پس از تعطيلي قهوه‌خانه قصد داشتم به خانه‌مان بروم كه او دستم را گرفت و در حالي كه هيچ‌كس در قهوه‌خانه حضور نداشت، مرا كتك زد. 

متوجه نيت او شدم و گريه كردم و خواستم رهايم كند، اما... پسر نوجوان ادامه داد: صاحب قهوه‌خانه با تهديد ‌ چند بار ديگر به من تعرض كرد و تهديد كرد اگر موضوع را با كسي در ميان بگذارم يا به پليس شكايت كنم، مرا مي‌كشد. مدتي بعد به شدت افسرده شدم و تصميم گرفتم به زندگي‌ام پايان دهم، اما پس از اين اقدام با تلاش پزشكان از مرگ نجات يافتم و موضوع را به پدرم گفتم.

    دستگيري صاحب قهوه‌خانه پس از 4 ماه فرار

پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران براي دستگيري متهم در اختيار تيمي از كارآگاهان قرار گرفت. نخستين بررسي كارآگاهان نشان داد، متهم از افراد سابقه‌دار و خلافكار شرق تهران است كه به خاطر جرم ديگري از سوي مأموران پليس تحت تعقيب است.

مأموران وقتي براي دستگيري متهم به قهوه‌خانه رفتند، دريافتند متهم پس از اينكه از خودكشي پسر جوان با‌خبر شده، قهوه‌خانه‌اش را رها كرده و به مكان نامعلومي گريخته است. پس از اين قهوه‌خانه مرد شيطان‌صفت به دستور قاضي پلمب شد و تحقيقات براي دستگيري متهم ادامه داشت تا اينكه پس از چهار ماه فرار كردن، وي را در مخفيگاهش در جنوب تهران دستگير كردند.
 
  انكار جرم

متهم صبح ديروز پس از انتقال به دادسراي جنايي مورد بازجويي قرار گرفت. وي با انكار اتهامش در ادعايي گفت: مدتي بود شاكي در قهوه‌خانه‌ام كار مي‌كرد. او اصرار داشت تا من حقوقش را افزايش دهم، اما من قبول نكردم براي همين از من كينه به دل گرفت و اين پاپوش را براي من درست كرد. وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا در اين مدت فراري بودي، هيچ حرفي نزد و سكوت كرد.

متهم به دستور قاضي سيفي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن