تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804279653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايداری عجیب پايداری ها بر صلاحيتشان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پايداری عجیب پايداری ها بر صلاحيتشان




دو عضو جبهه پايداري كه براي انتخابات مجلس دهم ثبت نام كرده بودند، نتوانستند از سد بررسي صلاحيت‌هايشان در هيات اجرايي بگذرند و نامه‌اي دال بر اعلام اين موضوع با امضاي فرمانداري تهران دريافت كردند. طبق قانون آنها مجاز به اعتراض به ردصلاحيت‌هايشان بودند اما ترجيح دادند در كنار آن در كانال‌هاي تلگرامي خود به بیان برخی مطالب بپردازند.





روزنامه آرمان: دو عضو جبهه پايداري كه براي انتخابات مجلس دهم ثبت نام كرده بودند، نتوانستند از سد بررسي صلاحيت‌هايشان در هيات اجرايي بگذرند و نامه‌اي دال بر اعلام اين موضوع با امضاي فرمانداري تهران دريافت كردند. طبق قانون آنها مجاز به اعتراض به ردصلاحيت‌هايشان بودند اما ترجيح دادند در كنار آن در كانال‌هاي تلگرامي خود به بیان برخی مطالب بپردازند.

ابتدا حمید رسايي تصوير نامه‌اي را منتشر كرد كه خطاب به شوراي نگهبان و در اعتراض به ردصلاحيتش بود. او در اين نامه نوشته بود: «بر اساس اظهارات صريح فرماندار تهران و معاون وي (رئيس ستاد انتخابات تهران) پاسخ استعلام از مراكز چهارگانه درباره اينجانب مثبت بوده. همچنين صراحتا عنوان مي‌كردند كه نكته‌اي در پرونده شما وجود ندارد تا آن را به شما ابلاغ كنيم! بلكه فقط اعضاي هيات اجرايي تصميم گرفتند تا راي به احرازصلاحيت ندهند!

اصرار آقايان اين بود كه اگر شما به شوراي نگهبان اعتراض كنيد، آنها حتما صلاحيت شما را تاييد خواهند كرد! پاسخ بنده اين بود كه به چه چيزي اعتراض كنم وقتي نمي‌دانم دليل ردصلاحيتم از نظر هيات اجرايي چه بوده تا به آن اعتراض كنم. علاوه بر اين، از هفت شرط قانوني، بنده مستندا به برخوردار نبودن از بند 5 ماده 28 (عدم سوءشهرت) از طرف هيات اجرايي دولت ردصلاحيت شده‌ام و معني آن اين است كه پس از نظر اين هيات اينجانب واجد شش شرط ديگر از جمله واجد بند یک - التزام عملي به اسلام و نظام جمهوري اسلامي، بوده‌ام. سوال اين است كه چطور كسي كه به احكام و آداب اسلام التزام عملي دارد و آن را رعايت مي‌كند، سوء شهرت داشته است؟ متاسفانه احتمالا به دليل مواضع سياسي اينجانب، هيات اجرايي فرمانداري مامور به اين اقدام بوده و اختياري از خود نداشته است.»

مهدي كوچك‌زاده هم متني را در كانال تلگرامي خود منتشر كرد كه در آن آمده است: «رد صلاحيت من و برادر عزيزم حجت‌الاسلام رسايي هر دو با استناد به دارا نبودن شرط مندرج در بند ۵ ماده۲۸ - عدم سوء شهرت در حوزه انتخابيه از سوي هيات اجرايي كه رئيس آن فرماندار و اعضاي آن معتمدين منتخب فرماندارند صورت گرفته است. من در روز 16دي و طبق قانوني كه در نامه ابلاغ ردصلاحيت از سوي فرماندار ذكر شده هم به هيات نظارت شكايت كردم و هم دلايل و مستندات ردصلاحيتم را درخواست كردم كه متاسفانه تا لحظه آخر يعني عصر شنبه ۱۹دي‌ماه برخلاف الزام قانوني هيچ جوابي به درخواستم داده نشد و تنها معاون سياسي فرماندار با افتخار به سوابق خود شفاها دليل رد با وجود مثبت بودن نظر مراجع چهارگانه را نظر اعضاي هيات اجرايي ذكر مي‌كرد اما در پاسخ به درخواست ابلاغ رسمي همين مطلب سكوت مي‌كرد!»

پاسخ به دلواپسان ردصلاحيت شده

در حالي كه اين دو عضو جبهه پايداري براي ورود به مجلس اشاره‌اي به جلسات خود با مسئولان نكرده بودند اما ظاهرا طبق آنچه معاون سياسي و انتظامي فرمانداري تهران روز گذشته خبر داد رسايي دو بار با او ديدار و گفت‌وگو كرده است. اصغر ناصربخت گفت: من دو جلسه مفصل با آقاي رسايي داشتم و همه نكات را براي ايشان تشريح كردم و اكنون تعجب مي‌كنيم كه چرا چنين اظهاراتي را مطرح كرده است. همه توضيحات ما روشن مي‌كند كه رسايي مطالب كذبي را منتشر كرده است. وي گفته است اعضاي هيات اجرايي شهرستان تهران همگي اصلاح‌طلب هستند و بنابراين به دليل گرايش سياسي‌شان وي را ردصلاحيت كرده‌اند در حالي كه همه اعضاي هيات‌هاي اجرايي داراي ملاك‌هايی از قبيل وجهه اجتماعي مناسب، سابقه مديريت بالا و صلاحيت اخلاقي و عملي هستند.

 وي ادامه داد: اگر آقاي رسايي قانون انتخابات را بخواند متوجه مي‌شود كه هيات‌هاي اجرايي براساس تحقيقات محلي و استعلام از مراجع چهارگانه درباره افراد اظهارنظر مي‌كند و علاوه براين بررسي‌هاي محلي را نيز انجام مي‌دهند. درباره آقاي رسايي هم اعضاي هيات اجرايي براساس بررسي‌هاي محلي به اين نتيجه رسيده‌اند كه وی براي كانديداتوري در مجلس دهم صلاحيت ندارد. رئيس ستاد انتخابات شهرستان تهران در ادامه درباره اين ادعاي حمید رسايي كه دليل رد صلاحيتش به وي اعلام نشده است، تصریح کرد: ما دليل رد صلاحيت آقای رسايي را مانند ساير داوطلباني كه صلاحيتشان احراز نشد، به وي اعلام كرديم. رسايي طبق بند 5 ماده 28 قانون انتخابات در هيات اجرايي رد صلاحيت شد.

رسايي صداي كاركنان فرمانداري را ضبط كرد

ناصربخت در ادامه با بيان اينكه آقاي رسايي صداي كاركنان فرمانداري را ضبط و در اينستاگرام پخش كرده است، اظهار كرد: آقاي رسايي نماينده مجلس است و بر قانونگرايي تاكيد دارد اما وي به اعتبار كدام حكم قضائی صداي افراد را ضبط كرده است؟ ضبط صداي افراد به حكم قضائی نياز دارد و كساني كه صدايشان ضبط شده حق پيگيري قضائی اين مساله را دارند. بهتر است به جاي فرافكني دنبال شكايت خود از طرق قانونی باشند.







تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن