تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814946614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار اردبیل: تلاش می کنیم بدهی‌ پیمانکاران را پرداخت کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شهردار اردبیل: تلاش می کنیم بدهی‌ پیمانکاران را پرداخت کنیم استان‌ها > اردبیل - شهردار اردبیل ادامه داد: تلاشمان بر این است تا به صورت منطقی بدهی‌هایمان را به پیمانکاران پرداخت کنیم و قصد نداریم تا حق و حقوق کارگر و پیمانکاری ضایع شده و با یک تاخیر بلند‌مدت روبه‌رو شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تدوین بودجه سال 95 شهرداری اردبیل در حال انجام است و به زودی لایحه بودجه بعد از بررسی‌های کارشناسی تقدیم شورای شهر خواهد شد تا در زمان مناسب بعد از بررسی و تصویب در شورا برای اجرا به شهرداری ابلاغ شود.

  وی وضعیت نامناسب درآمدی شهرداری را با گردش اقتصادی کم مردم در سطح جامعه یادآور شد و گفت: ما هرچند در یک شرایط رکود اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم اما برای پرداخت بدهی‌هایمان با اولویت برنامه‌ریزی‌های خاصی را انجام دادیم. شهردار اردبیل ادامه داد: تلاشمان بر این است تا به صورت منطقی بدهی‌هایمان را به پیمانکاران پرداخت کنیم و قصد نداریم تا حق و حقوق کارگر و پیمانکاری ضایع شده و با یک تاخیر بلند‌مدت روبه‌رو شوند. لطف‌ اللهیان راهکار خروج از این وضعیت بحرانی را تمرکز روی اجرای پروژه‌های مشارکتی با حضور سرمایه‌گذاران بخش غیردولتی و همچنین توجه به تامین زمین، مسکن و تدوین یک مکانیزم خاص ‌ برای خروج از رکود اعلام کرد و گفت: ما چاره‌ای جز حرکت به سمت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این وضعیت درآمدی و کسب منابع مالی نداریم. وی از اعضای شورای شهر اردبیل خواست تا در یک فرصت مناسب از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر اردبیل بازدید کنند تا مشکلات و نارسایی‌‌ها را از نزدیک مشاهده شود و در تدوین راهکار مناسب برای رفع این معضلات تلاش جدی به انجام برسد. شهردار اردبیل تصریح کرد: اکثر پروژه‌های مشارکتی در حال حاضر فعال هستند و ما سعی‌مان بر این خواهد بود تا از روش‌های جدید تامین منابع مالی و مکانیزم مشخص در این ارتباط استفاده کنیم تا زمینه برون رفت از این شرایط نامطلوب فراهم آید. لطف‌اللهیان در مورد احداث پروژه مجتمع مسکونی - تجاری در 45 متری خیابان ولایت به همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی را یادآور شد و گفت: ما پیشنهاد سهم 31 درصدی شهرداری و 69 درصدی سرمایه‌گذار در احداث این پروژه ارائه کرده بودیم که هیئت عالی سرمایه‌گذاری این مبلغ را به سهم 35 درصدی شهرداری و 65 درصدی سرمایه‌گذار تغییر داده است. وی بیان کرد:‌ امیدواریم شورای شهر با تصویب این شرایط زمینه و بستر جذب این سرمایه‌گذار و آغاز پروژه اجرایی را فراهم آورد.

کلید واژه ها: استان اردبیل -




شنبه 19 دی 1394 - 07:54:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن