تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802726975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش چهار تیم گروه الف برای رسیدن به صدر/ دو تیم در پی مدعی شدن، زاگرس حریف شهرداری می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تلاش چهار تیم گروه الف برای رسیدن به صدر/ دو تیم در پی مدعی شدن، زاگرس حریف شهرداری می شود؟
لیگ دسته اول فوتسال ایران به گام پنجم خود رسید.


 هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری هشت دیدار در هفت شهر پیگیری می شود.

مبل کریمی البرز – شهرداری نکا

دیدار دو تیم مبل کریمی و شهرداری نکا ؛ دو تیمی که طعم شیرین برد را تا این هفته از مسابقات نچشیده اند در کرج و در سالن انقلاب این شهر برگزار می شود.
مبل کریمی که پس از حضور ناگهانی در لیگ دسته اول هنوز خود را پیدا نکرده و با صفر امتیاز در قعر جدول گروه یک دست و پا میزند در پی کسب اولین برد خود در این بازی خانگی هستند. اما نکا با سه امتیاز از سه تساوی جایگاه مناسبی ندارد و در صورتی که می خواهد به سرنوشت فصل قبل و سقوط به دسته دوم دچار نشود، باید فکری به حال خود کند و به سه امتیاز این بازی به عنوان سه امتیاز حیاتی می نگرد.

شهروند کاشان – پاس تهران

جدال کاشان و تهران به میزبانی شهرداری کاشان در حالی برگزار می شود که کاشانی ها به دنبال اولین برد خود در این فصل هستند، اما پاس که با کسب دو پیروزی وضعیت بهتری نسبت به شهرداری دارد با کسب نتیجه در این بازی می تواند خودی نشان داده و به مدعیان نزدیک شود هرچند که به نظر نمی رسد توانایی رقابت با دیگر مدعیان را داشته باشد.

ارژن شیراز – استقلال نوین ماهشهر

جدال دو مدعی گروه الف در شیراز میان ارژن این شهر و استقلال نوین ماهشهر برگزار می شود. ارژن که همانند سال های قبل خود را مدعی صعود از گروه و حتی رسیدن به لیگ برتر می داند با هشت امتیازی که بدست آورده با یک امتیاز بیشتر نسبت به میهمان خود در رده دوم قرار دارد. این دیدار می تواند برای هر دو تیم سکوی پرتابی باشد تا با بدست آوردن سه امتیاز خود را از دیگران مدعیان جدا کند.
باید دید جدال مدعیان الان گروه الف چه نتیجه ای را در بر خواهد داشت، ارژن مدعی بودن خود را اثبات می کند و یا ماهشهری ها بازوی ارژن می خوابانند.

سن ایچ ساوه – آتلیه طهران قم

دومین دیدار مدعیان گروه الف، به میزبانی ساوه و در سالن فجر این شهر برگزار می شود. سن ایچی ها که علیرغم دیر آماده شدن تیمشان برای این دوره از مسابقات نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده اند و با هشت امتیاز در صدر این گروه قرار دارند، با بدست آوردن سه امتیاز دیگر خانگی جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرده و فاصله خود را از آتلیه طهران به چهار برساند، اما آتلیه می تواند با شکست دادن سن ایچ ضمن جا گذاشتن این تیم شانس خود را برای صدرنشین شدن افزایش دهد.

کشاورز قزوین – رسالت کرمان

دیدار دو تیم بحران زده کشاورز و رسالت در قزوین و در سالن شهید بابایی این شهر برگزار خواهد شد. کشاورز که از چهار بازی قبلی نتوانسته امتیازی کسب کند، در پی کسب اولین پیروزی درمقابل تیم رسالتی است که به تازگی کادر فنی خود را عوض کرده است.
رسالت که تنها یک برد را از چهار مسابقه بدست آورده در صورت شکست در مقابل کشاورز به قعر جدول می رود تا وضعیتش به زیر خط قرمز برود.
باید دید کشاورز بی بضاعت با جوانان خود می تواند رسالت پر مهره و بحران زده را شکست دهد یا خیر.

شاهد شیراز – پاژ مشهد

شاهد شیراز که هفته گذشته در مقابل دانشگاه آزاد تهران که از مدیرفنی تیم ملی بهره می برد سه دو شکست تلخی را تجربه کرده است عزم خود را جذب کرده تا پاژ را در هم بکوبد. اما پاژ که در بازی های خارج از خانه ناکام بوده و دو بازی گذشته خارج از خانه را با شکست پشت سر گذاشته بعید به نظر می رسد که بتواند در شیراز و در زمین شاهدی که به سختی به میهمان هایش امتیاز میدهد به نتیجه ای برسد.

چکاد آتیه شهریار – دانشگاه آزاد تهران

اما جدال چکاد و دانشگاه برای سبقت گرفتن از هم در شهریار برگزار می شود. با توجه به این که دو تیم اول و دوم جدول به پیکار هم می روند، چکاد می تواند با یک پیروزی شیرین خود را به دو صدرنشین برساند اما دانشگاه آزاد می خواهد با توجه به این موقعیت ایجاد شده، خودش را به دو تیم پیشتاز جدول برساند. همین موضوع باعث می شود که این دیدار بسیار جذاب و دیدنی باشد هرچند که به نظر می رسد زور تهرانی ها بیشتر از چکادی ها باشد.

زاگرس خوزستان – شهرداری ساوه

جدال دو تیم ده امتیازی گروه ب که خود را اصلی ترین مدعی این گروه معرفی کرده اند، در اهواز به میزبانی زاگرس این شهر برگزار می شود. برد در این بازی حساس به منزله جدا شدن تیم برنده از دیگر تیم و هموار کردن راه صعود به مرحله بعدی است، اما زیبای های این بازی حساس به دلیل احتیاط دو تیم و ترس از شکست کاهش می یابد، اما به نظر می رسد در این بازی ساوجی ها احتیاط را دستور کار قرار دهند و زاگرسی ها به دلیل جوانی ت یم خود نتوانند بر روی دروازه حریف فشار وارد کنند.
باید دید کدام یک از تیم ها از محدود موقعیت های بدست آمده نهایت استفاده را خواهند کرد.



۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن