تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت رهبر شیعیان عربستان اسلام ستیزی آل سعود را نشان داد


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:امام جمعه موقت سمنان گفت: شهادت آیت الله شیخ نمر باقرالنمر، رهبر شیعیان عربستان اسلام ستیزی آل سعود را به خوبی نشان داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمینسیدجلال احمدپناهی(18دی) در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه عربستان به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت از رژیم تروریستی می کندگفت: گروه های تروریستی با حمایت کشورهایی چون عربستان مردم یمن، سوریه و ... را مورد اذیت وازار خود قرار داده اند.
وی با اشاره به اینکه حاکمان ظالم سعودی باید بدانند خون پاک این شهید بزرگوار و تمامی شهیدان راه آزادی و آزادگی خانه ظلمشان را ویران خواهد کرد افزود: شهادت مجاهد بزرگ آیت الله شیخ نمر باقرالنمر، سقوط آل سعود را نزدیک خواهد کرد.
احمد پناهی اضافه کرد:این اقدام آل سعود که حتی برخی از دولت های غربی وطرفدار این رژیم نیز از آن حمایت نکردند بسیار اشتباه بود.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به محکوم کردن امت مسلمان و تمام مسلمانان جهان به این جنایت آل سعود اظهارداشت: باید در عمل و با برگزاری تجمعات مستمر و همیشگی جنایات آل سعود را محکوم کنند تا جهان متوجه شوند که آل سعود در نزد جهان اسلام و مسلمانان و شیعیان منفور است.
به گفته وی خداوند از خون مظلوم نمی گذرد و خون به ناحق ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
شهادت رهبر شیعیان عربستان اسلام ستیزی آل سعود را نشان داد






جمعه ، ۱۸دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن