تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش خصوصی در حال اجرای بیش از 100 طرح آب و فاضلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بخش خصوصی در حال اجرای بیش از 100 طرح آب و فاضلاب است مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با توجه به قانون شرکت آب و فاضلاب که سبب تشکیل شرکت های اقتصادی خودگردان شده است، امروز بیش از 100 طرح توسط بخش خصوصی با اعتباری افزون بر 45 هزار میلیارد ریال در دست اجراست.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ دي ساعت 08:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا حمیدرضا جانباز شامگاه دوشنبه در مراسم گرامی داشت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت های آب و فاضلاب در سالن همایش های وزارت نیرو یادآورشد: امروز 59 میلیون نفر در کشور زیر پوشش خدمات آب شهری هستند که نسبت به سال ابتدایی تاسیس شرکت های آب و فاضلاب بیش از 2.2 برابر شده است.
وی افزود: جمعیت زیرپوشش آب شهرها در زمان تاسیس شرکت های آبفا در سال 1369، 26 میلیون و 800 هزار نفر بود.
به گفته وی، تعداد مشترکان آب و فاضلاب از 4.2 میلیون مشترک در سال 1369، امروز به 15.5 مشترک رسیده است.
وی افزود: 47 تصفیه خانه مدرن سال 1369، امروز به 129 تصفیه خانه رسیده و جمعیت زیرپوشش فاضلاب کشور از حدود دو میلیون نفر در آن سال به 24.7 میلیون نفر رسیده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: افزایش تعداد تصفیه خانه های فاضلاب از 11 باب در ابتدای کار به 159 باب در زمان حاضر از دیگر دستاوردهای این صنعت است.
وی افزود: باوجود مشکلات تغییر اقلیم، کاهش بارش ها، رشد ناموزون جمعیت و غیرهپ در کشور، اما با یک نگاه علمی، همواره کسانی به کار گرفته شدند که چالش های موجود را به خوبی مدیریت کردند.
به گفته جانباز، قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب یکی از مهمترین قوانین کشور است که منجر به تشکیل شرکت های اقتصادی و واحدهای خودگردان انجامید و زمینه مشارکت بخش خصوصی را فراهم کرد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور یادآور شد: 77 درصد مردم روستاهای کشور زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی هستند.
وی ادامه داد: امسال اعتبارات ملی آبفای روستایی به بیش از 20 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
جانباز تصریح کرد: به برکت توجه کافی به سرمایه های انسانی در این بخش، توجه به آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی، تدوین قوانین خوب و مهیا کردن شرایط حضور مردم و بخش خصوصی، بیش از 98 درصد تجهیزات آب و فاضلاب کشور در داخل تولید می شود.
این مراسم با تقدیر از بنیانگذاران صنعت آبفای کشور و رونمایی از تمبر یادمان بیشت و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت های آب و فاضلاب ادامه یافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن