تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«دختر» به جشنواره رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


«دختر» به جشنواره رسید فرهنگ > سینما - در حالیکه فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختر» جدیدترین فیلم رضا میرکریمی در آخرین مراحل قرار دارد نسخه ای از فیلم به دفتر جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،روز گذشته نسخه ای از فیلم به دفتر جشنواره ارسال شده و ظاهرا توسط هیات انتخاب نیز مورد بازبینی قرار گرفته است. فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و ماهور الوند بازیگران اصلی این فیلم هستند که هنوز بازی هر سه بازیگر در فیلم ادامه دارد.

حدود ۳۰ درصد از سکانس های فیلم در آبادان فیلمبرداری شده و مابقی در تهران می گذرد. گروه از ابتدای فیلمبرداری یک ماهی در جنوب کشور مشغول فیلمبرداری بودند.

فیلم "دختر" داستان زندگی آقای عزیزی است که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است و برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌ شود و ستاره دختر دیگرش درهمان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌ دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.

تدوین فیلم توسط میثم موئینی و صداگذاری نیز توسط امیر حسین قاسمی در حال انجام است. همچنین تروکاژهای کامپیوتری "دختر" را فرهاد یوسفی برعهده دارد. اما محمدرضا علیقلی نیز برای پنجمین بار با رضا میرکریمی همکاری کند. او پیش از این برای فیلم هایی چون "زیر نور ماه"، "اینجا چراغی روشن است"، "خیلی دور خیلی نزدیک" و "یه حبه قند" موسیقی ساخته و این روزها مشغول آهنگسازی "دختر" است. ۵۸245

کلید واژه ها: جشنواره فیلم فجر - سینمای ایران -




یکشنبه 13 دی 1394 - 13:21:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن