تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820448995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوروش نریمانی تئاتر غیرکمدی را تجربه می‌کند/ ادامه «کمدی جوان»


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بعد از سال‌ها اجراهای کمدی
کوروش نریمانی تئاتر غیرکمدی را تجربه می‌کند/ ادامه «کمدی جوان»

کوروش نریمانی


شناسهٔ خبر: 3015618 - یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
هنر > تئاتر

کوروش نریمانی قصد دارد در سال ۹۵ برای اولین بار نمایشی غیر کمدی را بر صحنه تئاتر اجرا کند. این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره تجربیات جدید خود به خبرنگار مهر گفت: با تماشاخانه ایرانشهر برای اجرای نمایشی کمدی صحبت کرده‌ام تا در سال آینده یک نمایشنامه جدید در راستای آثاری که قبلا به صحنه برده‌ام یا یکی از آثار موفق گذشته‌ام اجرا کنم.

نریمانی اظهار کرد: البته قصد دارم در سال آینده نمایش دیگری را شروع کرده و در یکی از سالن‌های تئاتری به صحنه ببرم که اولین کار غیر کمدی من است. نگارش متن را انجام داده‌ام ولی هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ام و به امید خدا در سال آینده آن را اجرا خواهم کرد.

کارگردان نمایش «هیپوفیز» و «شب‌های آوینیون» درباره تداوم برگزاری کارگاه «کمدی جوان» که پیش از این با حضور جوانان علاقه‌مند به تئاتر کمدی در تماشاخانه باران برگزار کرد، توضیح داد: دور اول این کارگاه برگزار شد و برخی از شرکت کنندگان در کارگاه در اجرای مجدد نمایش «هیپوفیز» همراه گروه بودند. قرار است دور دوم این کارگاه نیز بعد از عید نوروز ۹۵ برگزار شود. فکر کنم بعد از ۳ دوره برگزاری این کارگاه می‌توان گروهی را متشکل از جوانان علاقه‌مند به تئاتر کمدی تشکیل داد.

وی درباره مکان برگزاری کارگاه «کمدی جوان» یادآور شد: قرار بود دور اول این کارگاه در تالار مولوی برگزار شود و تالار مولوی نیز از برگزاری این کارگاه حمایت کند که این امر میسر نشد و من اولین دوره کارگاه «کمدی جوان» را به شکل خصوصی در تماشاخانه باران برگزار کردم. البته به دنبال این هستم که برای دور دوم و سوم برگزاری این کارگاه، نهاد یا ارگانی دولتی حامی مالی و معنوی این جریان هنری شود.

کوروش نریمانی نگارش و اجرای نمایش‌های کمدی متعددی از جمله «شب‌های آوینیون»، «والس مرده‌شوران»، «جن‌گیر» و «شوآیک» را در کارنامه کاری خود دارد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن