تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819274252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقض برجام ،چالش جدید دولت روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: تحریم های جدید و پسابرجامی آمریکا این سؤال را در ذهن مردم و فعالان جامعه ایجاد کرده است که تکلیف نقض برجام چه زمانی برای همه روشن می شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تحریم های جدید آمریکا یا همان «تحریم های پسابرجامی» معادلات جدیدی را در فراروی دولت روحانی و یارانش قرار داده است.
«برنامه جامع اقدام مشترک» یا همان برجام، هنگامی که در ۲۳ تیرماه امسال میان دولت یازدهم ایران و کشورهای ۱+۵ منعقد شد؛ با این فهم عمومی در پیشخوان ذهن ها و دیده ها قرار گرفت که:
اولاً تحریم جدیدی به دنیا نخواهد آمد.
ثانیاً تحریم های قبلی ملغی می شوند .
ثالثاً مناقشه هسته ای میان ایران و غرب که به ایجاد نظام تحریم ها منجر شده؛ صرفاً یک «سوء تفاهم»! بوده که با برجام و ساز و کارهای موجود در آن رفع خواهد شد.
اما تا این لحظه که حدود ۵ ماه از انعقاد برجام می گذرد لااقل شروط اول و سوم به نحو محرزی شکسته شده است.
دولت و کنگره آمریکا طی هفته های اخیر، پای تحریم های مختلفی را به بهانه های مختلف مثل مبارزه با تروریسم و مبارزه با برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران به میان کشیده اند.
به میان کشیدنی که البته یکی از آنها یعنی تحریم گردشگری، صورت رسمی تر به خود گرفت و به امضای باراک اوباما رئیس کاخ سفید هم رسید.
تحریمی که بر اساس آن، اتباع کشورهایی که با ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جهان نیوز ]

شنبه ، ۱۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن