تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802424649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش فارس از نشست خبری دبیر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر/5 نمی‌توانیم اخبار را در گاو صندوق نگاه داریم/در شلوغ‌ترین زمان هم شان اهالی رسانه حفظ می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از نشست خبری دبیر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر/5
نمی‌توانیم اخبار را در گاو صندوق نگاه داریم/در شلوغ‌ترین زمان هم شان اهالی رسانه حفظ می‌شود
دبیرز جشنواره فیلم فغجر با اشاره به اینکه نمی‌توانیم اخبار را در گاو صندوق نگاه داریم،گفت:ما که نمی‌توانیم همه این اخبار را مخفی نگه داریم. اینکه جایی اعلام شود که اسامی فیلم‌های نگاه نو اعلام شده، اتفاق خوبی نیست و باید با یکدیگر همکاری کنیم.

خبرگزاری فارس: نمی‌توانیم اخبار را در گاو صندوق نگاه داریم/در شلوغ‌ترین زمان هم شان اهالی رسانه حفظ می‌شود



به گزارش خبرنگار سینمایی فارس،دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در ادامه نشست خبری این رویداد سینمایی به بزرگذاشت جشنواره فیلم فجر به افتخار رضا کیانیان، مهدی فخیم‌زاده، رویا تیموریان محمد مهدی دادگو اشاره کرد و افزود: برای بزرگداشت چهار تن از بزرگان سینما به سراغ عزیزانی رفتیم که تاکنون برای آنان در جشنواره فیلم فجر بزرگداشتی برگزار نشده است. شاید سینماگران بسیاری برای برگزاری بزرگداشت در جشنواره فیلم فجر مورد نظر باشند اما برای برخی از بزرگان مورد نظر دو یا سه بار بزرگداشت گرفته شده بود.
دبیر جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: این بزرگان افراد شناخته شده‌ای در سینما هستند و قطعا آنان جز افرادی هستند که تلاش‌های موثری برای سینما داشتند. حضور دو بازیگر نام آشنای سینمای ایران و با سابقه درخشان و حضور یک کارگردان با سابقه سینما که فعالیت‌هایی در حوزه بازیگری داشته و همچنین تقدیر از یکی از تهیه کنندگان زحمت کش سینمای ایران که فیلم‌های خوبی را تقدیم سینما کرده مجموعا چهار بزرگداشت سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را تشکیل می‌هد.
حیدری ادامه داد: امیدواریم در جشنواره سی و چهارم هر چه بهتر و با نشاط‌تر ایفای نقش کنیم. برگزارکنندگان جشنواره میزبانان این میهمانی باشکوه هستند که اسباب میهمانی، محصولات سینمایی است. ضمن اینکه میهمانان، مردم و سینمادوستان ایران وظیفه اصلشان در این عرصه رونق دادن به این جشن باشکوه است و همانطور که می‌دانید خبر رسانی و نقد منصفانه ارتقاء و بالندگی کل سینما است. * نمی‌توانیم اخبار را در گاو صندوق نگاه داریم براساس این گزارش،دبیر جشنواره فیلم فجر با تاکید بر اینکه هدف ما این بوده که هیچ گونه اظهار نظر رسمی درباره فیلم‌ها پیش از انتخاب کامل آثار وجود نداشته باشد، اظهار کرد: این روزها خبرهایی در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف وجود دارد، من از همه خبرنگاران و افراد رسانه‌ای که در این جمع هستند و یا نیستند می‌گویم، چیزی که ما و شما را در یک میزانسن قرار می‌دهد، این است که می‌خواهیم با هم یک رویداد بزرگ را برگزار کنیم، متاسفم برای خبرگزاری ها و خبرنگارهایی که البته از آن‌ها انتظار بیشتری داریم، چون ما اخبار را در گاو صندوق نمی توانیم نگه داریم، خیلی از خبرنگارها با من تماس گرفتند که ما هیات انتخاب را می‌شناسیم و اما به این تصمیم احترام می گذاریم و این خبر را اعلام نمی کنیم، بنا داریم با عامل و همکاری با یکدیگر این کار را انجام دهیم. ما که نمی‌توانیم همه این اخبار را مخفی نگه داریم. اینکه جایی اعلام شود که اسامی فیلم‌های نگاه نو اعلام شده، اتفاق خوبی نیست و باید با یکدیگر همکاری کنیم. همه تلاش ما این است که شبانه روزی کاری را انجام دهیم که خوشحال باشند و مردم حال خوبی داشته باشند و بگوییم ما هم می‌توانیم مانند همه دنیا از پس برگزاری رویداد بزرگ برمی‌آییم.
وی همچنین بین کرد: انتقادها می‌تواند سازنده باشد تا جشنواره در سال‌های بعد بهتر و بزرگتر برگزار کند. به هر حال اخبار اعلام می‌شود و اگر دوستان اجازه بدهند که اخبارمان بر اساس جدول و برنامه‌ریزی خودمان انجام شود. کمک کنیم که این اخبار در زمان خودشان منتشر شوند، هدف ما جمع کردن اخبار و منتشر نکردن آن‌ها نیست. * در شلوغ‌ترین زمان هم شان اهالی رسانه حفظ می‌شود به گزارش فارس، در ادامه این نشست خبری سیدصادق موسوی مدیر روابط عمومی جشنواره نیز با اشاره به اینکه ما در کشور کاخی برای اهالی مطبوعات نداریم، اظهار داشت: برج میلاد به عنوان کاخ اصلی جشنواره برای عوامل تولید، خبرنگاران و اهالی رسانه، منتقدان و هنرمندان برپا خواهد بود. وی ادامه داد: ایده ما احترام به رسانه‌ها بود و ممکن است این تصور وجود داشته باشد که برخی سانس‌ها در زمان نمایش فیلم‌ها پر نمی‌شود، ولی خیال ما آسوده است که ازدحام غیر قابل کنترلی که باعث بشود برخی روی سکوها بنشینند را نداشته باشیم.
موسوی تاکید کرد: ما به دنبال احترام و نظم توامان هستیم و با این برنامه مطمئن هستیم در شلوغ ترین سانس‌ها هم شان شما اهالی رسانه می‌شود.همچنین باید از انعطاف دوستان رسانه‌ای تشکر کنم چون سهمیه‌های امسال در مقایسه با سال گذشته حدود یک سوم شده است. * معرفی اعضای هیات انتخاب مستند در ادامه نشست نیز محمد حیدری با اعلام اعضای هیات انتخاب مستند گفت:در بخش مستند 85 فیلم شرکت کردند که 9 فیلم به جشنواره نرسید . شش فیلم توسط هیات انتخاب مورد بازبینی قرار گرفتند. وی ادامه داد:هیات انتخاب بخش مستند شامل افرادی همچون : محمدرضا شعبانی، مجید خالقی سروش، آرش لاهوتی و آزاده بیزارگیتی هستند که آثارراه یافته به بخش مستند روز سه شنبه اعلام خواهند شد.

94/10/12 - 10:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن