تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815169475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدایت تکنولوژی در چارچوب دین امری غیرقابل انکار است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در قلعه گنج با اشاره به پیشرفت های جوامع امروز، بیان داشت: در جوامع امروزی بسیاری از پیشرفت ها به دلیل عدم نقشه راه صحیح، بحران آفرین شده اند لذا ضرورت هدایت تکنولوژی در چارچوب دین امری غیرقابل انکار است.
حجت الاسلام احمد نجنو به خبرنگار شبستان گفت: یکی از مفاهیم مهم در بیانات مقام معظم رهبری، تمدّن نوین اسلامی است که مقوله های مهمی را در دل خود گنجانده است.
وی افزود: 124 هزار پیامبر برای رساندن انسان به کمال مبعوث شد، دین اسلام نیز تکمیل شده همه ادیان است لذا در تمام ابعاد حرف برای گفتن دارد.
نماینده ولی فقیه در قلعه گنج با اشاره به پیشرفت های جوامع امروز، بیان داشت: تکنولوژِی به تنهایی موجب سعادت بشر نمی شود؛ چراکه بسیاری از پیشرفت ها به دلیل عدم هدایت صحیح، موجب ایجاد بحران های زیادی در جهان شده است؛ لذا ضرورت هدایت تکنولوژی در چارچوب دین امری غیرقابل انکار است.
به گفته وی مفهوم انسانیت نیز با توجه به مبانی دین اسلام باید تعریف شود چراکه امروزه بسیاری انسان ها ادعای دفاع از بشریت را دارند اما بویی از انسانیت نبرده اند.
امام جمعه قلعه گنج ابراز داشت: تمدن اسلامی با توجه به تجربه چند قرن اخیر خود که در تمام زمینه ها در دنیا سرآمد بود، این شبهه را پاسخ می دهد که این دین بر خلاف سایر ادیان در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی حرف های مهمی برای گفتن دارد.
حجت الاسلام احمد نجنو ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
هدایت تکنولوژی در چارچوب دین امری غیرقابل انکار است



هدایت تکنولوژی در چارچوب دین امری غیرقابل انکار است






پنجشنبه ، ۱۰دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن