تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضا تفاهم نامه معاونت آموزش متوسطه با سازمان بنادر و دریانوردی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر آموزش های فنی وحرفه ای وزارت آموزش و پروش خبرداد امضا تفاهم نامه معاونت آموزش متوسطه با سازمان بنادر و دریانوردی مدیرکل دفتر آموزش های فنی وحرفه ای وزارت آموزش و پروش ، از امضای تفاهم نامه معاونت آموزش متوسطه با سازمان بنادر و دریانوردی خبرداد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ آذر ساعت 09:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سیدمحسن حسینی مقدم با بیان این که مراسم انعقاد تفاهم نامه درسالروزگرامیداشت حمل ونقل باحضور دکترآخوندی وزیر مسکن،راه وشهرسازی درهتل همای تهران برگزارشد، اظهارکرد: این تفاهم نامه توسط زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و سعیدی رئیس سازمان بنادر ودریانوردی امضا شد.   مدیرکل دفتر آموزش های فنی وحرفه ای وزارت آموزش و پروش با تاکید بر این که عقد تفاهم نامه با سازمان بنادر ودریانوردی در راستای تقویت هنرستان ها انجام شده است، تصریح کرد: این تفاهم نامه باهدف تقویت وتوسعه هنرستان های فنی وحرفه ای علوم وفنون دریایی به امضا رسیده است.
 
 
وی خاطر نشان کرد: دراین تفاهم نامه به موضوعاتی همچون مشارکت دودستگاه درتربیت نیروی انسانی ماهر، متناسب با نیاز بخش ناوگان تجاری و دریایی کشور، ایجاد هماهنگی و مشارکت در راستای تحقق توسعه دریا محوراز طریق بسط و اشاعه مفاهیمی همچون فرهنگ دریایی ازسنین پائین تحصیلی ، همکاری و مشارکت در دستیابی به سطح دانش و مهارت نیروی کار بخش در یانوردی و..... اشاره شده است.
 
 
گفتنی است؛ در حال حاضر در7 استان ساحلی کشور هنرستان های فنی و حرفه ای علوم و فنون دریایی وجود داشته و هنرجویان در 3 رشته ناوبری ، الکترونیک و مخابرات دریایی و مکانیک موتورهای دریایی مشغول به تحصیل هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن