تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رابطه پزشک و بیمار یک رابطه انسانی همراه با عشق و محبت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار یزد در همایش «مسیحا نفسان» مطرح کرد: رابطه پزشک و بیمار یک رابطه انسانی همراه با عشق و محبت است استاندار یزد گفت: در مسائل پزشكی تنها دارو نیست كه موجب بهبودی بیمار می‌شود بلكه انرژی مثبت و عشق و محبتی كه یك پزشك متعهد به مریض خود منتقل می‌کند گاهی اثری قوی‌تر از آن داروی شیمیایی دارد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر ساعت 08:24

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار پانا از یزد، ،  همایش مسیحا نفسان، بزرگداشت دكتر منصور رفیعی و دكتر سید محمود صدر بافقی با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، جمعی از مسئولان و پزشكان استان در سالن هلال‌احمر یزد برگزار شد.
استاندار یزد در  مراسم تجلیل ضمن اشاره به شفابخشی دست برخی از پزشكان اظهار داشت: طبیبان زندگی خود را وقف نجات جان انسان‌ها کرده‌اند و در برخی از مواقع هرلحظه حضور پزشكان می‌تواند جان یك انسان را نجات دهد.
سید محمد میرمحمدی ادامه داد: پزشكان وظیفه خطیر حفظ جان مردم را بر عهده‌دارند و با طبابت خود امنیت جسمی، روحی و روانی جامعه را فراهم می‌کنند.
وی بابیان اینكه خوشبختانه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به‌سلامت و حفظ جان مردم دارد افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، دولت گام بزرگی برای ارتقاء سلامت جامعه برداشته است كه رضایت مردم از اجرای این طرح نیز نشان از موفقیت آن دارد.
میرمحمدی تصریح كرد: استان یزد سرآمد و قطب پزشكی كشور است و در حال حاضر جامعه پزشكی استان 50 درصد بالاتر از ظرفیت خود به بیماران استان و سایر استان‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.
استاندار یزد گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر و مناسب‌تر به بیماران 720 تخت درمانی به تعداد تخت‌های استان اضافه‌شده است.
وی اظهار داشت: توان پزشكان استان یزد در مقایسه با سایر استان‌ها قابل‌توجه است و اكنون پزشكان این استان در كشور و حتی در دنیا مطرح هستند.
استاندار یزد در پایان سخنان خود برگزاری مراسم‌های تجلیل از سرآمدان استان در همه زمینه‌ها و مشاغل را امری ضروری و ارزشمند دانست.
گفتنی است در پایان این مراسم از پزشكان دكتر سید محمود صدر بافقی و دكتر منصور رفیعی به‌پاس سال‌ها خدمات پزشكی آنان به مردم استان و کشور با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن