تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820504429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیتس: فشار اخراج شدن را حس نمی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بنیتس: فشار اخراج شدن را حس نمی کنم
رئال مادرید فردا در شرایطی به مصاف رایووایکانو در برنابئو خواهد رفت که ممکن است با کوچکترین لغزشی، شاهد اوج گرفتن اعتراضات هواداران این تیم باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، رئال که پس از شکست تلخ در ال کلاسیکو، صاحب 5 برد متوالی شده بود هفته گذشته در زمین ویارئال با نتیجه 1-0 شکست خورد و شانس نزدیکتر شدن به بارسا را از دست داد. رئال حالا با 5 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا و اتلتیکو، در جایگاه سوم قرار دارد و صندلی رافا بنیتس نیز لرزان تر از همیشه به نظر می رسد.

بنیتس در نشست خبری امروز خود در مورد مطرح شدن نام هایی چون زیدان و مورینیو برای جانشینی وی گفت:" خوشبختانه کارنامه من مشخص است. در هر لیگی که بوده ام کسب افتخار کرده ام و در رئال نیز هدفم ادامه همین روند است. با احترام به همه، با کار و تلاش زیاد قصد دفاع از حیثیت رئال مادرید را دارم."

سرمربی رئال در مورد بازی فردا برابر رایو گفت:" برابر رایو مثل همیشه هدفمان پیروزی است. مقابل ویارئال یک نیمه بد بودیم و در طی هفته با آنالیزهای دقیق سعی کرده ایم اشتباهاتمان را اصلاح کنیم.برای پیروز شدن بر رایو باید بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم و اگر در زدن ضربات آخر و استفاده از موقعیت هایمان با دقت عمل کنیم، نه تنها رایو که بر هر حریفی می توانیم غلبه کنیم. رایو تیمی هجومی است و باید در دفاع، متمرکز و باهوش باشیم."

جو احتمالا ملتهب ورزشگاه در بازی فردا:" هواداران رئال باهوشند و می دانند که برای حمایت از تیمشان چه باید بکنند. همیشه نیز چنین چیزی را از آنها شاهد بوده ایم. در سرود رئال می شنویم که زنده باد رئال و دیگر هیچ. پس همه باید برای اعتلای نام رئال تلاش کنیم که نکته کلیدی همین مساله است."

بنیتس در مورد فشار روی خود بخاطر احتمال اخراج از رئال گفت:" هیچ فشاری روی خودم حس نمی کنم و با خیال آسوده مشغول انجام کارهایم هستم."

نیمکت نشینی ها و وضعیت مبهم تونی کروس:" کروس یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پست خودش است. با او صحبت کرده ام و آماده است هرجایی که از او بخواهم بازی کند. او همیشه در دسترس و بازیکنی حیاتی برای ماست."



رافائل بنیتس (سرمربی) رئال مادرید

ارسال به تلگرام


17:23  1394/09/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن